III

371 18 25
                                    

Lisa hislerine bir isim veremiyordu. Hem korku hemde heyecan dı.

Lisa "Ee! YETER! BEN SENİ SEVMİYORUM!"

Yoongi sinirle "KİMİ SEVİYORSUN O ZAMAN?!"

Lisa korkarak "Ş-şey..." sözünü bitiremeden kapı çaldı.

Rose🌹

Jennie'nin Yoongi'ye aşık olduğuna inanmıyorum... Lisa da ortalıklarda yok...

Bütün binayı aradıktan sonra son olarak pratik odasına girerken bir  erkek sesi duydum. Belki de IKON üyelerinin odasındaki tadilat bitmemiştir ve bizimkini kullanmaları gerekmiş olabilir.

Düşüncesi ile odaya relax girsemde Bir adet Lisa ve Yoongi görmeyi hiç beklememiştim.

××××××××××

Jisoo ve Yoongi bileklerimi ovarken Lisa da kolonyayı burnuma ara ara tutuyordu.

Ben "aaağğ öldürecek misiniz beni.. YOONGİ HASTANEDEN KAÇMIŞ 1, Bide Lisa'yla kaçamak yapıyor."

Yoongi iyice ortama alışarak "Bak kızım, sinir etme artık beni yok öyle bişey ya!"

Jisoo "Ya Yoongi senin burda ne işin var? Hadi hastaneden kaçtın, neden bu delinin yanına geldin?"

Lisa, Jisoo'ya 'rezil etti beni pisss unnie' bakışı attı.

O ara kapı mı aralandı? Yoksa ben delirdim mi bilmiyorum ama Jennie geldi."

Jennie yorgun yüzüyle" İyisin demek.." dedi sadece. Yoongi'nin gözlerinin içine bakarak...

Jennie, Lisa'ya samimice gülümsedi ve odadan ayrıldı.

Jisoo "Bekleyin siz geliyorum şaapmayın." dedi.

Yoongi cebinden bir sigara çıkarıp "Hay böyle işe..." diye mırıldandı.

Lisa ona iğrenerek bakarken, Ben ise anne babanın kavga etmesini izler gibiydim.

"Aman! Öpüşün barışın bakayım!" dedim. Hangi cesaretle acaba..?

Lisa kolonyayı başımdan aşağı döktü bende "Ooooğğğ kafaaa yapp-" tı derken Jisoo'nun bağırışını duyduk..

Yebee geldiiiğğğğğğğ
Neden yb atmadım
ÇÜNKÜ kitabı unuttum
Ama baktım gidiyoruz











Gidelim bari akzmskxms

💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Candy LOVER🍭 ~ YoOnLiCe 💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin