2

2.2K 144 11
                                    

Yoongi a plecat fără să știe unde merge. Se oprește și trage adânc aer în piept, oftează la gândul că nu are unde altundeva sa meraga, pentru că Taehyung este cu Jungkook la părinții lui. Se întoarce acasă obosit de atât alergat și plâns, se uită în jur și nu îl vede pe Jimin, crezând că nu a ajuns acasă, urca scările spre camera lor, dar se oprește fix în fata uși, sta puțin și aude șoapte de cealaltă parte a uși, se apropie de ușa iar atunci aude un geamăt puternic. Crezând că Jimin a pățit ceva intră grăbit, dar încremenește la priveliștea din fața lui.
Era Jin, care era sub Jimin. Jimin se da jos de pe el când îl vede pe Yoongi.

-Si eu care credeam că ai pățit ceva, spune Yoongi dezamăgit de Jimin dând să plece, dar Jimin aleargă după el și îl trage de mână
-Stai, Yoongi, nu e cee-
-Nu e ceea ce pare? Îți bați joc de mine? Îți dai seama ce îmi faci, știi cât mă rănești? spune cu lacrimi in ochi, dă-mi drumul și pleacă la iubitul tău, ii răspunde smucindu-se din mana lui Jimin și plecând iar afară.
Jimin rămânând cu nasturele cămășii lui Yoongi in mână din cauza că îl ținea prea strâns.
Jin se ridică din pat puțin confuz de ceea ce tocmai s-a întâmplat.
-Mi-ai spus că ești singur, spune Jin stând lângă Jimin, amândoi complet goi
-Jin, pleacă
-Dar am crezut că mi-o tragi mai tare acum că ești nervos, spune balasandu-se in stânga și în dreapta, membrul lui clătinându-se.
-Pleacă, spune pe un ton autoritar
-Dar vreau s-
-Jin, am zis sa pleci, pleacă singur până nu te dau eu afară pe geam, spune Jimin nervos strângându-și pumnul
-Bine, gata, Jin se îmbracă dezamăgit și pleacă

Jimin rămâne singur, uitându-se in gol, cade în genunchi, membrul lui lovindu-se de pământ, Jimin smiorcănindu-se puțin și începe să plângă.
-De ce sunt așa prost? se întreabă bătându-se cu palmele în cap

Yoongi a început și el sa plângă, așezându-se pe o banca. O mașină se oprește în fața lui, se oprește din plâns și se uită la mașină luxoasă. Crezând că este Jimin se ridică și incepe iar sa meraga, dar o voce familiară se aude din mașină.

-Hei, Yoongi, nu mă mai cunoști?
Yoongi se întoarce dând de față lui
Chanyeol
-C-Chanyeol?
-Urcă

Yoongi urcă imediat știind că Chanyeol îl va înțelege.

Yoongi urcă imediat știind că Chanyeol îl va înțelege

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

boom

Daddy, fvck me || Yoonmin Partea 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum