Keyifli okumalar 🍷
Ash derin bir nefes aldı.
"Sang Bum artık gidelim."
Onun konuşması ile herkes ayaklanmıştı. Hepsi son model arabasına binip yola koyuldular. Bugün yapılacak olan toplantının diğer şirket JY gruptu. Toplantı da önemli olan araziyi kaybederse, bu onu çok fazla sıkıntıya sokardı. Bunun için ise sinsi planlarını çoktan devreye sokmuştu. O planının sonuçlarını beklerken varisler çoktan şirkete gelmişti.
{1 saat sonra}
Sekreter Lee: Bayan Ash konukları karşılamak için aşağıya inecek misiniz?
"Diğerleri indi mi?"
Sekreter Lee: Evet Efendim,sizi bekliyorlar.
Ash güldü ve onay verir biçimde başını salladı. Ash çok gülecen ve iyi bir insandı onca mala mülke rağmen asla kibirli davranmazdı. Ash üstünde ki beyaz elbiseyi düzeltti ve aşağıya indi. Varisler kapıda konuşuyor ve bir yandan kahkaha atıyorlardı. Ash gülerek aralarına girdi. Sang Bum ile konuşacakken karşı taraftada ki siyah araba dikkatini çekti ve bir anda olanlar oldu. Arabanın içindeki adam kolunu camdan dışarı çıkarıp silahı Sang Bum'a doğrulttu. Ash bunu fark ettiği an çığlık atarak önüne atladı ve saniyesinde vücudunun uyuştuğunu hissetti. Varisler yere yığılan Ash'in yanına koşturdu. Adamlar ise çoktan kaçmıştı, Ash yerde can çekişirken Sang Bum başını alıp kucağına koydu.
"Ash yalvarırım! Kendine gel,uyan sevgilim."
Tam o sırada Ash bilincini kaybetti. Seung Hyun korku ile ellerini Ash'in bacağına attı ve varislere döndü.
" Kan! Ash noluyor? Kan,bişey yap Sang Bum!"
Sang Bum gözlerini açıp gözlerini Ash 'ın bacaklarına dikti giydiği elbise nerdeyse tamamen kandı.
Güvenlik çoktan ambulansı aramıştı. Adamlar ise çoktan patronuna haberi vermişti. Nihayet ambulans geldi.
♧
Kızının ameliyata alındığını duyunca Jang Mi Nam soluğu hastanede almıştı. Varisler kapıda üzgün ve yorgun bir şekilde bekliyordu.
Sang Bum'u görünce koluna yapıştı.
"Kızım nerde?! Nasıl? Ona ne oldu?"
Sang Bum dolu ve kızarmış gözleri ile bakıp konuştu." O sadece beni kurtarmak istedi."
Tam o sırada doktor dışarı çıktı.Yorum ve vote vermeyi unutmayın lütfen.🌸