Akta SCP-PL-015

4 0 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-PL-015

Klasa podmiotu: Euclid

Specjalne Czynności Przechowawcze:Obiekt obecnie znajduje się w polskiej fili SCP w ośrodku 8 na peryferiach Szczecina  (⬛⬛N⬛⬛S). Obiekt musi być przetezymywany w hali o wymiarach 80[m]150[m] 12,5[m] wnętrze chali musi posiadać tor samochodowy z minimum 2 pasami i 2 przystankami, tor musi być otoczony znakami drogowymi i latarniami ulicznymi. Ściany muszą być pokryte fototapetą z wizerunkiem miasta wewnątrz musi być zachwowany cykl dnia i nocy. Tor musi być zamknięty ze wszystkich stron, ściany muszą być wykonane ze zbrojnego betonu grubości 50[cm] zalecane aby przed wejściem rozłożone były betonowe bloki będące w stanie zatrzymać pędzący samochud, kolczatki do przebijania opon i progi zwalniające, przed wejściem powinni stać 4 strażnicy na podwyższeniu w pełnym pancerzu z karabinkami MP-5 oraz strzelbami. Chala musi być monitorowana całą dobę.

Opis: SCP-PL-015 to autobus marki ⬛⬛⬛⬛ model ten jest używany w lokalnym ⬛⬛⬛do przewozu osób na terenie miasta Szczecina.
Autobus posiada numer 15 nie ma wytycznej trasy na ulicach pojawiał sie nagle zazwyczaj wieczorem lub wczesnym rankiem jadącego z dużą i niebezpieczną prędkością manewrocując wśród jadących pojazdów, wnętrza autobusu i kierowcy nie widać w środku panuje niebaturalny mrok. Autobus zazwyczaj znika po przejechaniu kilku ulic jednak ze niegdy nie znika w trakcie jazdy jedną  ulicą. Zdarzały sie przypadki zaginięć spowodowanych przez autobus świadkowie Robert O i Adam W zeznali że dnia 2.03.20⬛ widzeli jak autobus jadąc ulica ⬛⬛⬛ nagle zatrzymał się tuż przed maską innego samochodu, widzieli też jak ze środka wychodzi postać w czarnych płaszczach z dziwnymi znakami przypominające zdobienia używane przez ukraińskich kozaków(poinformowano o tym ukraińską komórkę Fundacji). Postać pobiegła do auta wykonała dziwny taniec auto rozpadło się w pył a ze środka wyszli dwaj jagby w śnie pasażerowie postać zabrała ich do pojazdu poczym znikneła. Świadkowie zostali poddani po złożeniu zeznań procesowi czyszczeniu pamięci.
Odkryto że obiekt wybiera jako ofiary tylko auta z dwoma młodymi kobietami. Aby chronić się przed atakiem należy zabrać na przykład trzecią osobę do pojazdu.
Na terenie hali toru gdzie jest przetezymywany cały czas jeździ w kółko z niebezpieczną prędkością ponieważ nie ma możliwości wjechania w inne ulice nie znika i cały czas mamy go pod kontrolą.

Eksperymenty:

11-B-65
Cel: Wykazanie czy SCP-PL-015
Zagraża życiu ludzkiemu

11:55:00 -  *rozpoczęcie nagrywania*

12:00:00 - przez bramę na tor wjeżdża samochód osobowy marki ⬛⬛⬛ w środku znajduje się jeden członek personelu klasy D płci żeńskiej wykonuje sześć okrążeń

13:00:00- samochud zjeżdża do bramy i opuszcza tor.

Opis: autobus wyprzedza za każdym razem auto i nie zwraca na niego większej uwagi niż wyprzedzenie go ze sporoą prędkością

13:45:00- przez bramę na tor wjeżdża samochód osobowy marki ⬛⬛⬛ w środku znajduje się jeden członek personelu klasy D płci męskiej wykonuje sześć okrążeń

14:45:00- samochud zjeżdża do bramy i opuszcza tor.

Opis:autobus wyprzedza za każdym razem auto i nie zwraca na niego większej uwagi niż wyprzedzenie go ze sporoą prędkością

15.00.00-  przez bramę na tor wjeżdża samochód osobowy marki ⬛⬛⬛ w środku znajduje się dwóch członków personelu klasy D płci męskiej wykonują sześć okrążeń

16.00.00-samochud zjeżdża do bramy i opuszcza tor.

Opis:autobus wyprzedza za każdym razem auto i nie zwraca na niego większej uwagi niż wyprzedzenie go ze sporoą prędkością

16.15.00 -  przez bramę na tor wjeżdża samochód osobowy marki ⬛⬛⬛ w środku znajduje się dwóch członków personelu klasy D płci żeńskiej wykonują sześć okrążeń

16.16. 05- autobus odrazu po dostrzeżeniu samochodu zaczyna pościg

16.18.45-autobus próbuje zechnąć samochodów na bandę toru, prowadzący eksperyment naukowiec każe podjąć próbę ucieczki samochodu.

16.21.00- autobus dogania samochód odcina mu drogę ze środka wyskakuje dziwna postać ubrana na czarno wypowiada słowa w nieznanym języku jednakże słychać wyraźnie że wywodzi sie on ze wschodnio europejskich języków. Postać wykonuje dziwny taniec auto zmiana sie w pył, a jego pasażerki stoją w czymś na kształt hipnozy idą za istotą i znikają w autobusie.
Ich nadajniki przestają reagować nie wiemy co się dzieje z nimi dalej
16.30.00*zakończenie nagrywania*

Wnioski: autobus jest niebezpieczny dla ludzi jednak nie wiemy jeszcze co dzieje sie z porwanymi

*koniec eksperymentu*

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 24, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

autobus 15Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz