Az egész velem, a szent és csodálatos Csodaszarvassal kezdődött.
Tudni kell azt, hogy nem messze szent szülőföldünktől, egy lenyűgöző nép, a Hunok tanyáztak. Királyuk két fia, Hunor és Magor gyakran jártak az erdőbe mulatni, vadászat címszó alatt. S egy nap, amikor a mező zsenge és harmatos füvét legeltem, egyszerre csak azt vettem észre, hogy a két instabil állapotban lévő herceg és ötven részeges társuk felém indult, nyilván összetévesztettek holmi pór szarvassal. Én persze nem akartam a vacsorájuk lenni, ezért lélekszakadva rohanni kezdtem a fák között. Persze ők sem voltak restek, nem épp barátságos tekintetű lovaikkal üldözni kezdtek engem. Ezután éjt nappalá téve futottam na nem mintha elfáradtam volna hiszen isten vagyok, s mikor elértük a Kárpát medencét a két részeges úgy elfelejtette az utat, hogy eldöntötték itt alapítanak új nemzetet. S ezt a két részeges herceg nem létező tájékozódási képességének hála létrejött az új szent nemzet a Magyarok. Na de persze miután a részeges bagázs kijózanodott rájöttek, hogy talán elő kéne teremteniük maguknak a létszükségletet elkezdték hatalmuk alá vonni a területet. De mivel 52 férfivel nem lenne egyszerű nemzetet alapítani, jobbnak látták, hogy elmenjenek csajozni. Na de éppen ebben az időben természetesen az én megjelenésem és kényeztetésem érdekében a tündérek legszebb szűz szépségei idelátogattak de éppen mikor készültünk volna az after partyra megjelentek és úgy gondolták hogy mókás lenne elragadni e szépségeket. Én meg persze szarvas formában nem akartam keménykedni ezért beugráltam a közeli erdőbe és hagytam, hogy megtörténjen aminek meg kell történnie. Teltek az évek és elkezdett benépesedni a Kárpát-medence de hát ugye semmi sem tarthat örökké...
YOU ARE READING
Csodaszarvas népe
Historical FictionEgy csodálatos összefoglaló a szent magyar nép történelméről :'3