..........
Жимин- Чи халуухан харагдаж байна шүү дээ чамайг ийм байгааг харчаад шууд гараад явчихаар эр хүн биш болчихдгийм байгаа биздээ гээд над руу ойртов...
Би- Жиминийг түлхэх гэтэл тэр эрэгтэй хүн учир миний түлхэлтийг тоосонгүй.
Жимин миний мөрнөөс чанга атгахад би юу хийхээ мэдэхгүй зогсоно.Тэр намайг гэнэт ор луу түлхэхэд би орилчихлоо.
Гэтэл тэр миний дээр гараад:
Жимин- Чшшш аяар бүсгүй минь би чамайг яагачгүй байна. ^нүдээрээ инээмсэглэх^
Би- Миний дээрээс буу!!
Жимин- Яах гэж?*ёжтой инээх*
Би- Хэрвээ яг одоо хэлснээр минь хийхгүй бол энэ тухай сэтгүүлчдэд ярьж ч магадгүй байх шүү! Оддын амьдрал энэ тал дээрээ эмзэг гэдгийг надаар хэлүүлэлтгүй өөрөө мэдэж байгаа биздээ.
Жимин- Заа яахав энэ удаад чамайг амтлахаа түр азнаж байя харин дараа нь чи бэлтгэлтэй байгаарай *инээх*
Ашгүй Жимин гараад явчихлаа. Би гялс хувцасаа өмсөөд Тэхёны өрөөнөөс гараад явж байтал хамгийн цаад талын өрөөнөөс төгөлдөр хуурын аялгуу сонсогдов.
Хурдхан эндээс гарах ёстой гэдгийг мэдсээр байж хөл минь өөрийн эрхгүй тэр өрөө рүү зүглээд алхаж байна.
Мухрын өрөөний хаалгаар сэмээрхэн хартал тэнд Юнги байв.
Тэр төгөлдөр хуур тоглохоороо үнэхээр сайхан харагдах юм.
Түүний ийм байдлыг дахиж ийм ойроос харж чадахгүй байх гэж бодоод нэг бүрчлэн ханатлаа ширтэж аваад шатны зүг алхалаа.
Сэмээрхэн алхсаар нэг юм гадаа гарч ирлээ.
------------------------Тэдний дормоос гарч явсаар өөрийн гэрийн гадаа ирлээ.
Түлхүүрдсээр ороход хамгийн сүүлд замбараагүй болгоод гарсан тэр хэвээрээ байв.
Миний доод хэсэг үнэхээр их өвдөж бас их ядарсан учраас өнөөдөртөө дахиад л гэрээ цэвэрлэсэнгүй.
Хэсэг зочны өрөөны буйдан дээр сууж байгаад унтаад өгсөн байв.
___________________________Утасны дуугаар нүдээ нухлан сэрсээр нойрмог хоолойгоор утсаа аван: Байнуу?
??- Бурхан минь гэж босоогүй л байнуу? Чи өчигдөр ч хичээлдээ ирээгүй өнөөдөр ч бас ирэхгүй байхаар шийдээ юу? Хурдан босоод ирээ!
YOU ARE READING
++Миний шүтээн Ким Тэхён+++
Любовные романыАрми охины хамгийн хайртай шүтээнтэйгээ санамсаргүй таарч зүүд мэт амьдралаар амьдрах тухай гарна. Зохиол маань насанд хүрэгчдын агуулгатай тул +18 насныханд зориулав. 🔞🔞 Анхны зохиол учир дэмжээрэй🎉🎉 Гхдэ зохиолоо ийм төрлөөр эхэлсниг мни уучла...