*Perspektywa Kuby*
Wstałem rano czułem się okropnie płakałem wiele godzin, ughhh moje oczy. Nie chce tam iść a w dodatku pewnie spotkam GO!
*W szkole*
Wchodziłem do szkoły słyszałem te śmiechy w dodatku skierowane w moją stronę. O co kurwa chodzi *pomyślałem* gdy wszedłem do klasy zobaczyłem TO (napis Kuba to pedał) od razu łzy naszły mi do oczu. Słyszałem tylko "o pedał", "lubisz w dupę mm" i wielee innych... Jak mogłeś *wykrzyczałem na cały głos* biegłem przed siebie tak szybko, byłem w szoku że tak potrafie. Hehe auto mnie prawie potrąciło szkoda, że PRAWIE.
*W domu*
Chciałem jak najszybciej to zrobić, miałem dość. Czemu muszę być taki słaby? boję się powiesić a bardzo chce... Dobra najpierw się potnę. Krew mi się lała, sporo kresek jak na raz. Dobrze, że rodzice pracują to późna. Dobra ciekawe gdzie jest sznur w razie czego wezmę pasek od spodni ojca.
*Po przygotowaniach*
Tylko się puścić i będę w niebie a może piekle hehe... *dryn dryn* KURWA w tym momencie serio? Dobra wyjebane...
*Perspektywa Wiktora*
Bałem się o niego, oni mnie zmusili do powiedzenia... Pukałem jak wariat. Dobra chuj zrobię z buta wjeżdżam. Gdzie on jest??! Dobra lecę na górę. Zobaczyłem go... Moje słoneczko gdy prawie...
Ciąg dalszy nastąpi jak będę mieć wenę (;
YOU ARE READING
Samotnik
RomanceJest to historia o dwóch chłopakach którzy są biseksualni czy złączy ich miłość? dowiecie się czytając