Jungkook situation..
Now aku dah kat airport Korea !
Yahooo aku dah boleh cari Haewon ! Tepu thoo duduk kat Jepun . Sebulan ! Kau rasa ! Concert sehari je . Hari yang selebihnya , holiday !
"Hyung jom balik ! Haewon mesti dah tunggu kita !" jeritku
"Yelah !!"
******
******Sampai jer rumah aku gi masuk bilik Haewon .
Aah dia takde .
"Harini hari ape ?" tanyaku
"Sabtu.." jawab Jimin
"Kan cuti ! Asal dia tkde ?" tanyaku
"Manalah aku tau ! Kat bilik kau ?" tanya Taehyung
"Buat ape dia nak masuk bilik aku ?" tanyaku
"Kemas kot.." jawab Seokjin
Diorang dah masuk bilik diorang .
Aku masuk dalam bilik aku .
Aku duduk dekat katil . Aku nampak yang patung tu pegang surat .
Aku terus ambik .
From - Your ex , Kim Haewon💔
Aku terus membaca .
Taehyung situation..
Oppa aku minta maaf ! Sebab aku terpaksa buat macamni . Aku tak bunuh diri ! No aku still ingat ape yang kau cakap waktu kat Busan . Tae aku stres sial ngan life aku ! Why me ? Kenapa semua ni jadi kat aku ? Aku penat weyh ! Tolong faham ! I cant find myself to smile anymore , Taehyung-ah ! . I dont want to fight with myself anymore ! Aku tak happy macam dulu kau tau tak ! Korang..selalu salahkan aku ! Ape salah aku ? Aku buat ape ? Kau , Yeonwoo , Nancy semua backup Jungkook ! Aku ? Selalu dipersalahkan ! Aku penat , Tae ! Aku dah give up ngan life aku ! Bye..
-Haewoniee-
Aku nangis baca surat dari dia ! .
Jimin terus masuk dalam bilik aku .
"Thoo i kennot !!" Jimin menghulurkan suratnya .
Aku mula membaca !
Heyooo Jiminnie ! How are you ? Weyhh dah lama tak dance sama ii . Hehehehe . Hmm😔. Maybe aku dah tak boleh dance disebelah kau lepasni . Sebab aku dah pergi . Jauh gila ! .
Thoo aku sayang kau ! . Take a note !
Bye !-Haewon yang lagi tinggi dari kau-
"Weyhhhh !!!" dia menangis
Habislah semua dalam rumah ni melalak .
Dan..
Aku tau Haewon pun bagi surat kat Jungkook .
Aku terus masuk kedalam biliknya . Jungkook tengah baca .
Jungkook situation..
Macam mana awak sekarang ? Awak sihat ? Sebelum tu , awak dah makan ? Pinjamkan saya waktu awak please . Saya ada benda nak cakap kat awak . Thanks for everything , Kookie-ah ! Hmm BTS sihat ? I hope you guys sihat ! Mianhae sebab saya tak berdiri dihadapan awak sekarang . Dan saya takkan berdiri didepan awak seperti biasa😔. Jungkook saya tipu awak Jungkook . Saya betul ii minta maaf ! Saya dah tinggalkan awak . You know , buat selamanya !
Oppa.. Saya tulis surat yang takde harganya , hanya sebab saya nak bagitau awak ape yang saya rasa selama ni . Saya tengah berusaha nak sambungkan semula kepingan hati yang dah lama retak ! . Sakitkan bila ditinggalkan ? Ini yang saya rasa selama ni . Awak tinggalkan saya hanya semata mata sebab Saera !
And sebelum surat ni habis , saya nak cakap thanks kat awak . Semua benda yang awak bagi ! Gelak tawa , semua perhatian yang awak bagi kat saya , semua yang ada pada diri awak . Walaupun hanya sekelip mata . Ape nak jadi , jadilah ! Im okey ! . Ni jalan yang terbaik . And saya yakin ini keputusan yang betul ! Saya takkan salah ! . Kookie awak takde salah ! Jangan nangis ye , sayang ! Saya ada buat surat lagi ! Kat tingkap !
Babye , my lovely bunnyy❤Aku pergi ke tingkap . Ada surat ! .
Tengah sedih ke tu ? Alaa dahlah jangan nangis lagi ! Lap air mata tu ! Awak kena teruskan hidup sayangku
Mesti best kalau saya dapat lagi satu peluang untuk sayangkan awak macam dulu . I never want to lose you ! And saya rosakkannya ! Saya curang right ? Haha dah saya taknak nangis ii dah ! Saya dah penat ! Bye awak ! Semoga bahagia ye sayang ! .
I love you 👈🏻 my words before i leave-Nothing in your heart-
"Aaah hyung ! Dia pergi !!!!" aku menangis
Aku terus terduduk
"Hyung !!!"
Taehyung dan yang lain memelukku
"Hyung dia dah janji !!! Noona !!!" jeritku
"Kookie-ah ! Calm down !" pujuk Namjoon
"Noona ! Im really miss you ! Saya balik sini , ingatkan dapat jumpa awak ! But ? Awak pergi ! Saya tak dapat nak cium dahi awak for the last time you know ! Im sorry , chagiya !"
BERSAMBUNG..
YOU ARE READING
I'm Sorry || Jeon Jungkook
Romance"Saya minta maaf sebab selalu lukakan hati awak , saya selalu pedulikan perasaan awak selama ni . Im sorry , sayang" - Jeon Jungkook