Bahtsız Cüce Bölüm 1

60 3 0
                                    

                          (http://hizliresim.com/AzpQEQ  haritanın büyük hali) 

          "Bana Ülkemdeki en iyi Paladini getirin hemen!"diye bağırıp duruyordu Aquapa ülkesinin kralı Yüce Yarl Aestus.Neden mi? yaklaşık 2 yıl önce yaşanmış ve bugün ülkesinin neredeyse bütün kısmını çölleştirmiş olaydan dolayı.İnsan Warlock Krioestus Dargonia'dan yeni Aquapa'ya yerleşmiş ve gizli planlarına başlamıştı,yanında en iyi öğrencilerini de getirmiş ve amacı Aquapa'yı yaşanılamayacak bir yer haline getirmek olan bir adamdı.Tabi ki de Dargonia Kralı bu işi başlatmış ve resmen Aquapa'ya savaş açmıştı.Fakat Aqupa halkı ve Yarl bunu bilmiyordu,yaklaşık 2 yıldır kesintisiz  Warlock Kalıntıları denilen yerde hiç durmadan büyü yapıyordu.Yanına yaklaşılamayan bir büyü duvarını da beraberinde getirmişlerdi,işte tam bugün Krioestus'un yaptığı büyü bitmiş ve gizli bir şekilde ortadan kaybolmuşlardı(Yani büyü yaptıkları yer boştu)ama hala büyü duvarı oradaydı.Yarl Aestus'un en iyi Paladinden kastı ismi Gargoy olan,yaklaşık 1 ay önce ülkesinde Rahiplik Okulu açılacağını duyunca Yuriohf'dan Aquapa'ya göçmüş bir cüceydi.Yaklaşık 30 yaşında olan Gargoy daha önceden ülkesinde imkan olmadığı için Yuriohf'a yerleşmiş ve orada şehir içindeki küçük bir okulda öğrenim görmüş fakat çok iyi bir şekilde kendini  eğitmişti.Neredeyse her türlü büyüden az az biliyor ama en çok yapılan büyüleri etkisizleştiren büyüleri öğrenmişti,aynı zamanda inanç,koruma ve az da olsa atak büyüleri yapmayı biliyordu.

Neredeyse her türlü büyüden az az biliyor ama en çok yapılan büyüleri etkisizleştiren büyüleri öğrenmişti,aynı zamanda inanç,koruma ve az da olsa atak büyüleri yapmayı biliyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     2.Ders yeni bitmişti,3.dersin başlamasına az bir zaman varken bir ulağın okula geldiğini ve bana bir mesaj getirdiğini duydum.Hemen okulun girişine gittim,bana gelen fermanda Kral Yarl Aestus'un beni görmek istediğini ve yanımdaki ulağın beni şehre getireceği yazıyordu.Daha sonra ulağın üzgün yüzünü görünce,benimde yakından ilgilendiğim Warlock'un işini bitirdiğini anladım.Ulakla beraber şehre geldiğimde şehiri de aynı hüznün kapladığını fark ettim,hemen kaleye gidip Yarl'ın huzuruna çıktım.Yarl"Merhaba Gargoy,seni neden buraya çağırdığımı anlamışsındır herhalde sen zeki bir cücesin?"  "Anladım efendim"  "Seni ülkemin en cesur ve en iyi Paladini olarak duydum umarım doğrudur,çünkü sana vereceğim görev ülkemizin geleceği için çok önemli bildiğin gibi bugün Krioestus işini bitirdi ve hiç kimseye gözükmeden gitti"dedi sinirli bir edayla "Krioestus usta bir büyücü burdan büyük ihtimalle ışınlanarak gitti,senin görevin Warlock Kalıntılarına gidip o büyüyü durdurmak,Krioestus gitse bile büyünün hala bir kristal içinde okunmaya devam ettiğini gördük,Kalıntılara git ve istediğin kişileri yanına al.İstersen yanına bir ordu vereyim ama pek fayda edeceğini zannetmiyorum,o yüzden yanına fazla kişi alma"  " Emredersiniz"   "Şimdi evine git ve hazırlan yarın yola çıkacaksın sana gerekli malzemeler verilecek gidebilirsin"tam kapıdan çıkacaktım ki "Gargoy! bak bu görev ülkemiz için çok önemli o yüzden bu görevde hatayı kabul etmiyorum şimdi git ve dinlen".Daha sonra kapıdan çıkıp eve gidiyordum ki sokakta bir kapı açıldı ve bir kol beni içeri çekti.


  

         

Torgahaldo Diyarı ve Dört HikayeWhere stories live. Discover now