Aşırı warning kırmızı alarm
Bu bölüm aşırı sinir içerir yettiniz ulan her gün kıza salak medajlar atıp hesabınızı kapatıyorsunuz biz sizi hiç bir yere açmıyoruz utancınızdan kafanız götünüze girer
Buraya son gelen mesajları bırakıyorum eğer cidden böyle yapan ve düşünen birisi varsa ben ağzımı bozmadan gitsin bu kıza rahat verin ya lafınızın arkasında durun sahte hesaptan yazıp sonra kapatıp gidiyorsunuz
Sizden tek istediğim GH'in asil idolü olduğunuzu gösterin ve kötü söz küfür kullanmayın alnı ak çıkalım
*g*h mi gbfssgjj sansürlü yazıyor mal bu bizzat bana gelmiş
Bu kim lan
Kudurun oğlum siz bizim tırnamız olun sonra konuşursunuz
Şimdi şirkete gelenlere geçelim
Şimdi JHL'nin bir suçu yok bizzat Deniz'de böyle düşünüyor ve güveniyor anlaşılan bir arkadaşımız iki şirkete gicik kapmış arasını vuruyor bir aralar Moon'la bozdular şimdi de JHL şirketimizin adını batırmaya çalışıyorlar yine başladık ya. Her şeyi geçtim JHL başkanı kötü olduğunda Deniz ona mesaj atmıştı be ulan yazık. Çiçek kalplim benim. İki seçenek var ya yazan kişiler iki şirkete de anti ya da iyi birisi değil tesadüfen JHL sevmiş GH'i KISKANIYOR! Ben şirkette iki şirketi veya olduğu başka şirketi GH le karşılaştıran olan var mı düşünmüyorum şirkette öyle biri yok bence sadece kışkırtmaya çalışıyor eğer öyle bir şey varsa hangisi ağır basıyorsa oraya git niye karşılaştırıyorsun? Kimse kusura bakmasın ama kimse benim gözümde GH değil olamazda o yüzden adam gibi buradayım hiçbir yetçre gitmiyorum kimsenin hevesini düşürmüyorum. Kusura bakmayın ama sizin o kazandığınız ödüllerin teması GH'de yavrum kudur, ödül işini Deniz getirdi Mama, Grammy KR ve oradaki diğer ödüller K–Show ve o hesaptaki diğer ödüller kısacası birkaçı dışında Denizden izin alındı bir çoğunun fikri ondan çıktı Grammy, K–Show ve oradaki diğer ödüller, birçok ilk kitapların banisi, gerçek lightstick yaptı, gerçek ekip kurfu gerçek ve özgün bir şirket oldu anlatabiliyor muyum? Şimdi aman abarttı sıkıldım diyen varsa gitsin dilekçesini yazsın ben bunu insanlara anlatıyorum ama şirkete güveniyorum orası ayrı.