Kochani jak widzicie w tytule. Nasze RP dobiegło końca nie będzie już więcej części "Duch xd". To RP zaczeło sie 5 maja tego roku. A dzisiaj mamy 28 września więc Łał sama jestem pod wrażeniem że akcja sie aż tak rozkręciła i że trwało to tak dłógo. Razem napisaliśmy 25690 komentarzy pod wszystkimi częściami. Kochani to jest pierwsze rp które założyłam a w niecałe 5 miesięcy 25690 komentarzy w naszym RP! Można było to pociągnąć dalej ? Można było ale Wszystko kiedyś sie kończy. Powiem szczerze wiele bardzo fajnych i kreatywnych osób przestało pisać bo troche sie to przejadło i ja na prawde nie mam nikomu tego za złe że odszedł. Ale chce wam teraz wszystkim którzy pisali i stworzyli to RP i tworzyli cały czas te ciekawą historie chce wam podziękować.
Więc teraz dziękuje :Szczerbuska bez której wogule by sie to nie zaczeło. Właśnie dzięki tobie Szczerbuska to RP wcieliło sie w życie i sie zaczeło rozwijać
Washirika za bycie w tym RP od początku do końca i za najlepsze wontki miłosno przygodowo dramatyczne z Shenem i Violą no i Daryą oraz za staranie sie stworzenia dla każdej nowej osoby postaci z którą będzie mogła pisać dzięki czemu pojawiło sie wiele nowych wątków.
mionka_skywalker że znalała czas na to RP i że wcieliła w nie swoją ciekawą postać którą była Darya. Przyznam sie szczerze najpierw byłam przekonana że Shen i Dsrya bedą razem no ale sorki było jak było Viola była złodziejka z Lothal zawineła Shena dla siebie xD (ale nie no tak serio liczyłam że Shen będzie z Daryą )
Type_3_Kiryu Stary wprowadziłeś naprawde sporo akcji wprowadzając swoją niesamowitą postać którą był Carian. Wykazałeś sie tak jak reszta ekipy BARDZO DUŻĄ kreatywnością jak i wiedzą o SW.
PannaRose123 W prawdzie dołączyłaś sie tak w środku akcji ale nic nie szkodzi nie byłaś jedyna xD bardzo fajnie grałaś swoją postać Azre pseudo Samanthe.
Last_Jedi Też wprowadziłaś ciekawy wątek jak i dużą dawke humoru pisząc z nami nie na temat RP co było bardzo fajne. Szkoda że nie udało sie pociągnąć dalej wątku z Deyo i Tysunem heh :')
Kochani każdy z was dodał w tym RP coś od siebie zmieniając bieg całej historii za co jestem wam bardzo wdzięczna i naprawde podziwiam was za taką kreatywność.
Dziękuje wam wszystkim ❤I mam na koniec jedno pytanie
Robić kontynuacje w nowej książce gdzie będą dzieci naszych bohaterów lrzeżywać swoje przygody? Jeśli chcecie kontynuacje napiszcie.Jeszcze raz wam dziękuje za tak wspaniałe RP jakie WY stworzyliście.
Pozdrawiam was wszystkich Adminka tego RP
Wasza Smocza_Rebeliantka
CZYTASZ
Star Wars Rebels RP [Zapisy Zamknięte]
HumorBędzie będzie zabwa będzie sie działo i znowu śmiechu będzie niemało będą spanić znów przechichramy razem całą dobe