Dneska teda nějak jedu! :D :D
No, tohle je jen taková malá vsuvka - to víte, že Loki a Scarlet Witch dostanou svůj vlastní seriál na nové Disney platformě?!
Já se to dozvěděla teď a nepřišlo mi fér se s vámi o to nepodělit, takže voilà, tady to je:
A ano, spolu s nimi by se do svých rolí měli vrátit Tom i Elizabeth, takže teď už můžeme začít skákat do stropu!! :3
Jsem teď úplně nahypovaná takže dneska určitě nepůjdu spát dřív než v jednu, což znamená, že na mém profilu možná přibude nová kapitola :D ;)
Ale prostě JO!!! Lokiho armáda se o samostatný film snažila tak dlouho, a já spolu s nimi, až si nakonec Disney řekl, že musí udělat aspoň seriál. Takže jo!! Kdybych tu teď měla kohokoliv z Loki's Army, tak bych ho poplácala po zádech, ale jelikož jsem tu sama, tak vám to bude muset stačit pouze digitálně. Jsme dobří!!
No, a teď trocha toho infa:
Jelikož Disney chystá vydat novou platformu někdy koncem roku 2019, což už bude BTW po A4, tak se můžeme těšit buď zároveň s vydáním platformy, nebo někdy na nový rok, to ale taky znamená, že se nejspíš dozvíme, co se stalo s Lokim po IW, pokud to tedy opravdu přežil. Doufám, že jo! ;) Dílů by mělo být v sérii šest až osm, přesný počet sérií nebyl specifikovaný.
Tak, doufám, že jste z toho stejně nadšení jako já a budete taky bedlivě sledovat všechny podrobnosti ohledně toho určitě úžasného seriálu.
Tak, dobrou noc a hezký víkend!
Vaše GuardiaN_of_SecretS!
(Napsala GuardiaN_of_SecretS.)