kshgggg......
TASK FORCE 141 INBOUND
8 YEARS EARLIER...
DELTA FORCE 231
Jullie gaan daar verstoppen de snipers zijn daar in hoek.
En wij achter de auto,nou dit is het plan jullie weten waar jullie
plekken zijn, en nu de c4 plaatsen 1.onder de auto's 2.bij de bomen en 3. onder het trap van het huis.
Iedereen heeft 1 mes nu krijgen jullie een reserve mes.
en een reserve Desert Eagle jullie wapens zijn m4a1 silencer red dot en Desert Eagle,
gas bommen+FlashBang en fr2 granaten.
We zijn hier om de Files te downloaden van de Russische wapens er staan allemaal info op
hoe je de beste wapens kan maken bv russische AK47.
oké?
YESSIR!!!
Ons ontsnapping is aan die andere kant Roach plaats de claymore om de huis.
Bescherm dan de computer de. I. M. S.
De snipers gaan naar boven de computer systeem duurt 15 minuten dan gaan we
naar beneden daar gaan we naar buiten en daar verderop vliegen 2 helikopters die ons op haalt om 13:00 moet alles klaar zijn.
Chris ga in dat kamer uit het raam schieten.
David jij gaat naar boven en beschermt de snipers .
DE BEGIN VAN HET PLAN...
Oke iedereen naar zijn plek als ik zeg dat je mag schieten dan pas mag je schieten.
Chris ga naast het deur staan... opeens gaat de deur open Chris pakt zijn mes en maakt de russische soldaat dood.
en dan schieten de snipers met hun wapen die uitgerust is met silencer naar mensen die binnen waren.
we renden naar binnen Roach ging gelijk de claymore's plaatsen en ook hij rende naar binnen.
ik ging gelijk de copietjes maken en foto's en ik had een grote .I .M.S. bij me die ik aan de computer aansloot.
De files downloaden duurde 15 minuten het was12:45 nog 1 kwartiertje was het klaar.
10 minuten later...
kom iedereen naar de helikopter...Nee het is een val iedereen op de grond een landmijn...
poshiiifhgbuuuf...Oke nu moeten we opassen loop rustig naar de bos, piew aaah roach neeeee...'Roach naar binnen gesleept'
Kom op Roach hey heeft iemand nou een eerste hulp tas bij zich? David komt met de verbanddoos hier sir.Help me effe,
en nu er op drukken zodat er geen bloed uit komt.Roach we latenje hier niet achter na een paar minuten komen de russische soldaten naar de huis
en eentje ging naar de komputer kijken was alles verwijdert en Roach had daar net een claymore geplaatst.
in de kelder wachten tot roach beetje beter word...
Roach:meneer ik kan dit wel,groep generaal:oke man ik sleep je achter me en jij schiet wel oke
snipers pakken jullie hier wapen van de dode russische soldaten?
Sniper: ja meneer...
JE LEEST
CALL OF DUTY THE EVOLUTION
Fanfictionpart 2 komt nog!!! Als jullie me willen helpen of iets te veranderen of toetevoegen aan het verhaal zet dat in de comments!!!