16 yasima yeni girmistim ve. lise ikinci sinifa gecmistim ben esit agirlik sinifini istiyordum matematik zayif oldugundan gecememistim o yuzden hoca beni sozel sinifa atmisti.Tm(esitagirlik)gecmem gerekiyordu hemen rehberlikcinin yanina gittim ve ortalama yukseltme sinavina girdim ve matematikten 56 almistim bu notu almayi nasil becrrdim bilmiyorum ve gectim o. dersten hemen beni fidal hoca tm sinifina gecirdi zaten okullatin acilmasna az kalmisti ve okullar acildi igggg ve ilk gun o gunlerden nefret ederim her neyse isimlerimiz okunuyordu benimki sozel siniflarda ismim gecti sasirdim kaldim neyse dedim hele kitaplari alalim yarin hallederim dedim sozel sinifa girdim tum okulun secme insanlari bu siniftaydi karsi cins olaraktan iste kizlarla tanistik iyi kizlardi onlar sevmisti beni ilk gunden iyiydi ya ertesi gun oldu gittim hocayla konustum hoca beni tm sinifina gecirdi gittim sinifimi buldum 1 hafta o sinifya okudum sonra sinif listeleri yeniden duzenlenmis ve benim kendi sinifinda ismimi okumadilar bu kez sinirlendim derse girmedim en iyi arkadasim Zehra'nin o gun beden dersi vardi gittim onlarin dersine girdim ne iyi kafam varmis benim ya bir guzel voleybol oynadik son dersti oynuyoruz ve babam geldi anaa bi baktim babam sonra yanina gittim napiyon diye o dedi Avusturalya 'ya ingilizce mektup yazdiracakmis hocaya nese iki gazoz aldik istik hoca gelmedi babam da beklemedi gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Süren Bekleyiş
RomanceBu hikayeyi yarim kalmislarima yaziyorum hayatimdan.Bu yeni dunyamda yeri buyuk fakat gidisinden iz birakanima yaziyorum ;) :D :/