geldimnn..

1 0 1
                                    

  İsmail hic birsey soylemedi sadece gozlerimin icine bakti bakti o gun de benim orta okuldan arkadasim Buse şarki soylemis "Hatirla sevgili "diye buse ile ben orta okuldayken birlikte seslendirmistik o şarkiyi şarkinin sozleri şoyleydi.

        Hatirla sevgili o mesut geceyi

Çamlarin altinda verdigin buseyi

Beni MECNUN ettin sende olasin

Aşkimi inkar edersen Allah dan bulasin.

  sozleri boyledi.Zehra da oyle İsmaile bakmis sanki yuzunde huzun vardi Sekerpare dedi bana hem tam ayriligimizin ustune soylenmisti o sozler sanki ben onu hala seviyorum o karar cok ôzluyorum ki...Zehrayla baya konustuk sonra 1 hafta gecti bir baktim ki tenefuste Sevgi denen o kizla İsmail konusiyor o kiza teklif etmis beni gorunce kizin yanindan ayrildi hemen ben ona oyle nefretle baktim ki dondu kaldi.Ertesi gunde Sevginin ellerini onun ellerinde gordum ve ondan 4-5gun gecmeyle ayrildiklarini duydum daja ayriligin 1 gunde benim sinofindaki Büsra denen kiza teklif etmis ve kizda ilk gelip bana soyledi sinifta o kadar yaki. arkadaslari varken gelip bana soyluyor sanki hersey bile bile gelip damarima basiyor her neyse İsmail ile bu kiz gecmis pncerenin orda konusuyor ben ve zehrada kantine iniyorduk beni gordu ikiside yukari cikmaya basladilar bana dogru geldi ismail hic yuzune bile bakmadim dedi buda teyze kizi felan yani ole sey degil.dedi ben gulerek bakiyorum neden bilmiyorum adam cikti kizi teyzesinin kizi yapti kizda yanimda hic birsey soylrmiyor cocuk biz ayri oldugumuz halde gelmis bana aciklamada bulunuyor banane salak sey kizin yerinde olsam onu gebertirim sevgillin seni eski sevgiline teyzemin kizi diye tanitir mi ya ole bide sacma durum vardi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzun Süren BekleyişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin