𝟘𝟚

14 3 7
                                    

Marslı kız, yakında her sabahki olayı olacak olan durağa yürüme aktivitesine başlamıştı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Marslı kız, yakında her sabahki olayı olacak olan durağa yürüme aktivitesine başlamıştı. Hava soğuk olduğu için siyah formanın üstüne siyah kot ceket giymiş sanki game of thrones taki gece gözcüleri gibi gezen kız, durağa geldiğinde o sırada bekleyen otobüse şans eseri koşarak yetişti.

Sabahki trafiğe kalmamak için normalden erken kalkmıştı. Ama bunu düşünen tek kişi olmadığı barizdi. Ucu ucuna bindiği otobüste "GAĞPPTAAAAĞĞN ARKA KAPIYI AÇIP" diye anıran bir adam sayesinde araç boşalınca arkaya gidip tutunacak bir yer buldu.

Kulaklığı zor zahmet takarken arkada ne idüğü belirsiz göbekli adam çantayı ittirip duruyordu. Kız içinden "amk düşeyimde rahatla" diye geçirirken otobüs şöförü olacak ruh hastasının ani freni ile adamın teki üstüne düştü.

Marslı; "az geri dur sapık herif" demek için kafasını çevirirken, aşırı derecede yakışıklı dediğimiz grubun bir mensubu ile burun buruna geldi.

Ve hödüklüğünü bırakıp kibarca başını salladı. Çocuk üstündeki demirden destek alarak kalkarken - kitaplardaki Bad Boy sahneleri ile dalga geçişi ve adının "Bad Boy" olarak nam salması birden aklında neon harflerle belirdi - elini "özür dilerim" gibisinden sallarken o da kibarca gülümsedi.

Ve kız olup olabileceği en saçma durumla karşılaştı.

Kendini çocuğun çene hattını keserken buldu.

Onunla göz göze gelmeden ona bakmaya devam ederken otobüs Alsancak'a geldi ve yarı yarıya boşaldı.

Kız oturup heyecanla "mood" adlı gruba girip anlatmaya başladı. / sıradan bir olaydı - bunu yapan sıradan yaşlı şişko bir amca olsaydı bir ittirirdi kapıdan uçardı - /

Çocuk indiğinde onu göremedi yazmaktan.

Çocuk hava soğuk olduğu için ceket giymişti ve forması olup olmadığı görünmüyordu. Stalklama ya kalksa hangi okullara bakması gerektiği hakkında bilgisi olmadığı için elinde veri yoktu. Zaten stalklamasına gerek de yoktu. Şimdilik. :DDD

Hopeless hönkürerek neredeyse kıçıyla gülerken yakında Marslı'dan kötü durumda olacağından, ve de otobüsteki çocuğun ise "theboyontheshit" olacağından haberi yoktu...

****

Açıklama:
*"theboyontheshit" > the boy on the eshot*

IRL

Bu bölüm @BernadetteCarrol tarafından yazılmıştır. Nam-ı diğer: Moonalisalien, Marslı Kız, Unicorn..

Vote

 𝐆𝐎 𝐓𝐎 𝐇𝐄𝐋𝐋 Where stories live. Discover now