On monenlaisia paikkoja joissa voi olla hauskaa illalla, vielä hauskempaa yöllä ja aamulla kaikki on sekasorron partaalla.
Kuten Rosalindin kylän saluuna Juopunut Leidi. Siellä liikkuu paljon mielenkiintoista porukkaa kaappareista, roistoista, cowboyista pummeihin ja hienosto rouviin.
Juopuneessa Leidissä oli eräs hyvin tunnettu punapää tarjoilija. Häntä kutsuttiin "tuliseksi tytöksi". Mutta harvat tietävä, että hän oli myös leijonan kesyttäjä.
Antonio Walker kylän seriffi astuu saluunaan sisään railakoiden taputusten saattelemana. Hän oli vanginnut kaksi Rosalindin vaarallisinta kaapparia mestattavaksi.
"Kiitos, kiitos,". Walker kiittelee.
"Mahtavaa Walker, kerrassaan mahtavaa,". Kaljuuntuva baarimikko Thomas huudahtaa ja taputtaa.
"Taas kaksi roistoa päätymässä köyden jatkeeksi,"."Totta Tom,". Walker naurahtaa. "En usko, että kyläämme tulee enää Jacksonin ja Morgovin kaltaisia roistoja tämän jälkeen,".
Punapäinen nainen Rosemary siivosi viereistä pöytää ja pyöräytti silmiään. "Mutta entäpäs Victor Lewis?" Rose kysyy ja menee Walkerin eteen.
"Oletteko unohtaneet hänet kokonaan. Hänhän vasta tappoi neljä seriffiä, kaksi siviiliä ja ryösti Roselindin parhaiden vartioidun pankin,". Rose haastaa."Kukas sinä olet, neiti punapää?" Walker sanoo ylimielisesti ja lähestyy Rosea.
"Tulinen tyttö,". Rose korjaa, ottaa tulitikun ja sytyttää pöydän kynttilät.
"Tarjoilija varmaan,". Walker äyskähtää huomattuaan tämän essun ja nuhjuiset vaatteet.
"Rosemary Katielyn Klein II ,". Rose sanoo ja menee pyyhkimään muita pöytiä.
"No Rosemary Klein, ole hyvä ota itsellesi ja minulle tuopit,". "Voisimme mennä istumaan tuonne rauhaisaan nurkkaan ja katsoa mihin se äityy,".
Ihmiset ympärillä alkoivat vihellellä ja Walker tuli vain lähemmäksi kuin olisi antamassa suudelmaa.
Rose ei paljoa miettinyt. Hän potkaisi Walkeria herkkään paikkaan, löi tätä naamaan ja juoksi tiskin taakse piiloon.
Hetken maassa kärvisteltyään Walker nousi vihaisen maasta. Tyttö oli häpäissyt hänet. Hänen vuoro häpäistä tyttö.
Walker otti Rosea käsistä kiinni ja heitti tämän keskelle lattiaa. Tämä oli todella väärin, mutta kukaan ei uskaltanut vastustaa Walkeria.
"Olet ehkä kaunis ja tulinen, mutta sinun pitää kunnioittaa parempiakin,". Walker sanoo ja lyö Rosea naamaan.
Se oli liikaa. Nurkka pöydästä nuosee mies. Hänen vaaleat ja riuttuneet kasvot katsovat murhaavasti Walkeria. Hän ottaa kolme askelta eteen päin, vetää pistoolin vyöstään ja osoittaa sillä Walkeria ohimoon.
YOU ARE READING
Leijonan kesyttäjä.
ActionKun Victor "Lion" Lewis astuu sisään saluunaan tunnelma kiristyy. Kaikki katsovat häntä ja vain häntä. Hänen villit vaaleat hiukset ja komean kulmikkaat, mutta kärsineet kasvot kertovat mistä hän tulee. Ehkä keskeltä taistelua? Tai ehkä hän ryösti j...