Kuka on hän? Sankarini.

65 8 0
                                    


"Päästä tytöstä irti tai ammun,". Hän sanoo aivan rauhalliseen sävyyn.

"Kuka luulet olevasi muukalainen?" Walker kysyy säikähtäneeenä. "Minä olen Antonio Walker tämän kylän seriffi. Ja sinä osoitat juuri tällä hetkellä pistoolilla päähän,". Walker sanoo, mutta hänen äänestään huomaan pienen pelon.

"Kyllä minä sinut tiedän, Antonio Walker tämän kylän nykyinen paskapää,". Mies sanoo juhlallisesti ja nauraa muka mielestään hyvälle vitsille.

"Ja jos sinä et päästä tyttöä niin olet pian tämän kylän entinen,". Mies sanoo osottaen Walkeria edelleen aseella.

Walker päästää irti Rosen käsistä ja nousee hitaasti maasta kädet pystyssä pään takana jättäen säihkähtäneen Rosen maahan.

"Hyvä poika, nyt pyydä anteeksi tältä kauniilta naiselta,". Mies sanoo ja iskee Roselle silmää.

Walker katsoo maassa makavaa Rosea ja pyytää tältä anteeksi jokseenkin hiukan takkuisesti.

Rose ei vastaa mitään vaan katsoo Walkeria kasvoihin ja sitten tätä häntä pelastanutta miestä miettien mitä tapahtui ja tapahtuu.

"Nyt tarjoa kuohuvaa kaikille näille sivusta katsojille jotka eivät uskaltaneet auttaa poloista tyttöä,". Mies sanoo ja katsahtaa saluunan häpeäviä ihmisiä.

"Ja sen jälkeen mene kotiisi ja mieti käyttäytymistäsi iso mies,". Mies sanoo ylimielinen ja tyytyväinen katse kasvoillaan.

Vihdoin mies ottaa pistoolinsa Walkerin ohimolta, ampuu kattoa, häipyy paikaltaan ratsunsa selkään ja ratsastaa kaukaisuuteen.

Hämmentyneet ihmiset katsovat miehen katoamista miettien minne tämä meni. Mutta Rose ei muuta ajatellut kuin kuka hän oli ja miten hän näkisi tämän pelastajansa uudestaan. Hänen salainen sankari.

Leijonan kesyttäjä.Onde histórias criam vida. Descubra agora