Giriş

79 12 15
                                    

Derry'de ki minik tatlı bir ev vardı. Bu ev iki katlı, mor bir evdi. Evin sahibi olan Marcus ve Lydia Calanthe'nin 15 yaşında bir kızları vardı.

Sky Aurora Calanthe.

Derry kasabasındaki çatlak kızlardan birisiydi Sky. Herkes onun da içinde bulunduğu kaybedenler grubunun çatlak ve deli olduğunu düşünürdü.

Kitaplarla kafayı bozmuş Sky, eşitlik için herkesle kavga eden İngiliz Lillia, adını her türlü taşıyan Harley, erkeksiliğiyle nam salmış Diana ve yazı yazmadan duramayan Sarah.

Sky bir gün okula elinde kalın bir kitapla gelmişti. Kitap en çok Harley'in dikkatini çekmişti. Kalın kitabı gördüğünde şaşıran Sarah internette araştırmış ve bir filminin olduğunu öğrenmişti.

O kitap Sthephen King'in bilindik romanlarından 'O' idi.

Akşam, Sky annesinden izin almış, kızları eve getirmişti. Bodrum kata inmişler ve filmi izlemişlerdi.

Lillia Blossom filmin sonunda hüngür hüngür ağlamış, Diana'ya da ağlaması için yalvarmıştı. Harley "O ne be?!" Diyerek Richie Tozier'a alttan alttan  yürümüştü. Ne yürümesi? Depar atmıştı. Sarah ise portlerden artık korktuğunu söyleyip bütün portreleri atmıştı.

Aradan geçen birkaç ay içinde kızlar favori kaybedenini belirlemiş, Pennywise'a her saniye sövmüşlerdi. Diana baskrtbol oynarken kolunu kırdığında, alçısına önce 'Loser' yazıp, S harfinin üstüne v harfini kırmızı bir kalemle kalın bir şekilde yazmışlardı.

Lillia çiğ et yemeye çalışmış, dakikalarca kusmuştu.

Sky astım hastası olmak için nefesini tutmuş, gözünü hastanede açmıştı.

Sarah ise yan flüt çalmayı öğrenmişti.

Ve o büyülü gün gelmişti. 31 aralık 2017.

Kuzlar bu sefer Harley'nin evinde buluşmuşlardı. Garaj sahnesini canlandırmak için, projeksiyonu çalıştırmışlar ve beyaz pürüssüz duvara filmi yansıtmışlardı.

Pennywise'ın kanalizasyonda koşma sahnesi geldiğinde, herkes çığlık atmaya başladı.

Sebebi ise, Pennywise'ın duvardan geçmesiydi.

Pennywise'ın o korkutucu sesi duyuldu. "Leziz leziz, o güzel korku..."

Kızlar, sarı bir ışık gördüklerinde hızla gözlerini kapattılar. Açtıklarındaysa... Pennywise yoktu.

Sadece yerde yatan 5 genç vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ParçalanmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin