🎗Coffee Art🎗

115 11 5
                                    

Popadnu tužku a začnu si jen tak kreslit. Nemám určené žádný téma.. Prostě nechám svou pravou ruku ať si dělá, co chce.

Po hodině a něco se podívám na obrázek a zakroutím hlavou. ,,To je katastrofa" zmuchlám papír a hodím ho do koše.Dneska se mi moc nedařilo. Ve škole jsem dostala za 4 z matematiky a za 5 z přírodopisu.Hold bych se měla víc učit.

Vstanu od stolu a jdu si do kuchyně uvařit kafe. ,,Tohle ještě bude dlouhá noc" povzdechnu si a zapnu vodu v konvici. Opřu se o linku a snažím se vymyslet nějaký nápad na kresbu. Bohužel, nápady nikde.

Jdu se zpátky posadit ke stolu a kafe položím vedle na takový menší stoleček. Zadívám se na světle žlutou až do oranžova zeď a v tu chvíli mi to vnuklo nápad.

Znova popadnu tužku a začnu kreslit. 
Západ slunce mi příjde jako dobrý nápad, dlouho jsem si nepohrála s barvami. Ze šuplíku vytáhnu paletu, barvy, štětce a dám se do práce.

🎗

Položím hlavu na stůl. Nemám žádné dobré nápady, nemohla jsem si pomoct. Předešlí obrázek jsem roztrhala a vyhodila do koše i když si teď říkám..Proč nezkusit něco nového.

Dojedu na židli k druhému, ale za to pracovnímu stolu kde okamžitě zapnu notebook a nedočkavě klepu nehty o stůl. 'Aish načí- oh' předešlou poznámku ignoruji a rovnou najedu na Twitch. 

Začnu si zakládat účet, ale hlavní bod u kterého se zarazím je jméno, zrovna dvakrát se mi tam to svoje dávat nechtělo. Ne, že by se mi nelíbilo.. Ale každý nemusí vědět, kdo přesně jsem, ne?

Uživ. Jméno

Jendeukie

Heslo

**************

Datum narození

  January 16, 1996  

Email

*--------*

🎗~Registrace proběhla úspěšně~🎗



Additional |JENLISA|Kde žijí příběhy. Začni objevovat