zdívám se na políčko, kde se ukazoval počet sledujících. Z 0 jich tam najednou bylo 65. Vykulím oči a z mých úst jak si vyklouzlo sprosté slovíčko ,,Ty vole"
Docela mě to překvapilo, že se mi povedlo někoho "zaujmout" a začal mě sledovat jako můj fanoušek, pokud se tomu tak dá říkat. Moc si toho vážím, ale jelikož mě únava přepadla poněkud rychle, tak si jen připravím a jdu si dát rychlou sprchu.
Po sprše následoval spánek. Myslím si, že ho po dnešku nesmírně potřebuji!
Zalehnu do své měkoučké postele.Sice byla menší, ale byla příjemně měkká a voněla po lesním ovoci.
Přikreju se a po pár minutách se ocitnu v říši snů.🎗
Když uslyším to otravné zvonění mého budíku, tak hnedka otevřu oči a vstanu z postele. Moje první kroky jako vždy následovaly do koupelny, kde si vyčistím zuby a vyžehlím vlasy. Pak na sebe nanesu lesk na rty a řasenku s očními linkami.
Přejdu ke skříni a začnu si vybírat vhodné oblečení.
Jako první mi do oka padly černé potrhané džíny s bílým delším tričkem. Je to jednoduchý a já mám jednoduchost ráda.Podívala jsem se na hodinky a když už byl čas, tak jsem se šla obout a mířila na autobusovou zastávku, protože za 10 minut mi jede autobus.
🎗
Společně se zvoněním se vydám pryč ze třídy. Jdu ke skříňce.. odložit si tašku a pak se společně s mojí nejlepší a asi taky jedinou kamarádkou Jisoo vydám na oběd. Na obědě se zrovna dvakrát nezdržím. Pospíchám domů, měla jsem plno nápadů.
Až moc mě z toho bolí hlava, až se málem spadnu, když jsem na těch botech které mají trochu vyšší podpatek. Strčím klíč do zámku a věci odhodím do roku. Vytáhnu si energeťák. Zasednu k počítači a zapnu si potřebný program. Rovnou připravím i kameru.
ČTEŠ
Additional |JENLISA|
FanficJennie ne zrovna slavná artistka, živí se vlastními výtvory které propaguje na internetu a snaží se.. dá se říct přivydělat. Ale co když jí jednoho dne překvapí vlastní výtvor, dá se-li říct spíše ona co jí převrátí celý její dosud uspořádaný život...