Hidup Baru

8 1 0
                                    

"HyoMin bangun!!!!" Jerit ssorg yg berada diluar rumahnya...

HyoMin buka pintu...Dia memandang org itu...

"Wae??"Soal HyoMin blur...

"Kau x mandi lagi??Waktu sekolah ni...Kau lewat Nanti Nak masuk sekolah..."bebel ???

"Yelahh...min dh siap ni..." HyoMin

"Pergi sekolah dgn anak Aku, Dia dh tunggu Kau kat dpn sana..."

"Oky..*pergi ke arah ank org itu*TaeGyun, Mak Kau mmng mcm tu ke??"

"Sbb tulah Aku Ckp dkt Kau smlm, Jngn janji dkt Mak Aku...kan Kau dh kena..." kata laki yg b'nama TaeGyun...

HyoMin pov

Ouh, Aku ni tinggal sorg...2bln lepas, family Aku tinggalkan Aku sorg...diaorg pergi mana??Dia org tinggalkan Aku Dan kembali ke rahmatullah...Sedih weyhhh...so, Aku b'gantung dgn family TaeGyun...Aku Knl lama dgn family TaeGyun...

Aku kenal TaeGyun dari sekolah rendah lagi...so, kitaorg rapat...Aku xnak duit dari family TaeGyun Sbb family Aku tinggalkan harta yg bnyk...Aku bersyukurlahh...

End pov

Sementara HyoMin membebel tadi...Dia Dan TaeGyun sampai di seleko hampir di pagar sekolah...HyoMin turun dari motor bike milik TaeGyun...

"Kamsa...Nanti Balik Xperlu Tunggu Aku Sbb Aku Nak pergi market beli barang dapur..." HyoMin memandang tepat ke mata TaeGyun...

"Oky...up to you...tapi kalau nak bantuan call Aku jee..." TaeGyun melarikan pandangannya...

"Oky...Aku gerak dulu..." HyoMin b'jln tanpa melihat ke arah belakang...

"Knplah Kau selalu buat Aku cair" kata TaeGyun sendirian...

Biasanya HyoMin akan Turun dari motor Dan b'jln kaki utk ke pagar sekolah...kerana HyoMin xnk org tau yg dia rpt dgn TaeGyun...kalau x, Hbis HyoMin kena dgn fan TaeGyun...

TaeGyun menggelengkan kepalanya Dan mula menghidupkan enjin motor Nya Dan menuju ke pagar utama sekolahnya...

    _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

See next Bab....

*^▁^*

Spirited Away LifeWhere stories live. Discover now