New Student

5 1 0
                                    

HyoMin pov

Aku m'lngkh masuk kls b'lalu ke tmpt duduk Ku...sesekali Aku mengeluh...t'dgr bising di luar Aku abaikan...xnak menyibuk hal org...jaga tepi main sendiri sudahlah...

Kls mula penuh...kedatangan saem song, menghentikan perbualan satu kls...Aku memandang kosong kearah tiga namja di hdpn kls...mereka mengikut lngkh saem song tadi...

Tokk!! Tokk!!

Bunyi ketukan pintu, menarik perhatian saem...Aku t'dgr Suara NaMi...

"Saem, sorry kitaorg lmbt...kitaorg Tolong saem Wang kemaskan barang dekat studio dlm dewan..." ucap NaMi...

"Ouh...kemaskan utk persediaan Sabtu ni...Oky..kamuorg boleh duduk..." kata saem, seakan tahu kemana NaMi and AeRa tadi...

NaMi Dan AeRa duduk di tmpt Nya...iaitu NaMi di depan Aku Dan AeRa sebelah Aku...Aku Pulak sebelah tingkap...

"Oky kelas...kita ada student baru...diaorg pindahan dari BigHit HighSchool...Sila perkenalkan diri..."

"Kim Tae Hyung...panggil V senang..." V senyum petak...

"Min Yoon Gi inminda...Call me SuGa...swag is my life..." SuGa mamat putih melepak...

"Park Ji min...just JiMin..."JiMin dgn gaya dinginnya...

"Oky Kamu Semua boleh ambil tmpt duduk..."

SKIP

Waktu Rehat...Semua keluar menuju ke kantin utk melahap...Aku menuju ke arah rooftop...Aku bukan xde kwn cuma Aku lebih selesa b'sendirian...Aku Baru m'lngkh ke kwsn rooftop, namun lngkh Ku t'henti apabila mataku melihat 7namja dihdpn Ku...

End pov

Situasi lain...di kantin...

"Kau tau x, dlm kls Aku Ada student baru...hansem..."puji N...

"Kitaorg pun...empat org..."Teruja Zee...

AeRa di sblh N, mengerutkan dahi tanda rimas dgn perbuatan N Dan Zee...

"Namja semua ke??"Soal Nana prihatin...

"Hrmm" anguk Aera...

"Nama diaorg Kim TaeHyung, aka V...Min YoonGi, aka SuGa...Park JiMin..." kata N memberi tahu...

"Kitaorg Pulak...Kim NamJoon, aka RapMon...Kim SeokJin...Joen JungKook...and last Jung HoSeok, aka JHope..." jelas Zee...

"Kau rasa Min dkt mana eihh??" Soal AeRa...

"Aku Nmpk Dia pergi rooftop tadi!.." jwb Mimi selamba...

AeRa anguk kepala...Waktu Rehat dah Hbis...mereka menuju ke kelas masing²...

€£€£€£€£€£€£€£€£€£€£€£€£€£

Next

*^▁^*

Spirited Away LifeWhere stories live. Discover now