Μια ζωή μόνο δική σου❤

13 2 1
                                    

Ο Μανώλης και η Σοφία... 2 παιδιά στην ίδια τάξη και στο ίδιο τμήμα... Την περσινή χρονιά δεν τα πήγαιναν πολύ καλά... Μάλωναν συνέχεια... Κόντεψαν να παίξουν και ξύλο...! Ομως φέτος όλα άλλαξαν, ξαφνικά μια όμορφη μέρα στο σχολείο κάποιος πλησίασε την Σοφία... Ο Μιχάλης το bat boy του σχολείου...
Μιχάλης:Τι λέει ομορφούλα😏;
Σοφία:Ολα μια χαρά...! Ηθελες κάτι😊;
Μιχάλης: Εσένα καύλα μου... 💘 (την παίρνει και την κολάει στον τοίχο)
Σοφία:ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΚΑΘΑΡΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ (φωνάζει και προσπαθεί να ξεφύγει... Ο Μανώλης άκουσε φωνές καθώς περνούσε και πήγε να δει τι έγινε... Πλησίασε τα παιδιά)
Μανώλης: Ε ψιτ! Τι τρέχει εδώ; (είπε ξαφνιασμένος)😒
Μιχάλης:Εε τίποτα brat εδώ μιλάμε😉
Σοφία: Μανώλη ΒΟΗΘΕΙΑ... Με στρίμωξε (είπε ενώ έκλαιγε ενώ ο Μιχάλης την χτύπησε μπουνιά στο μάτι, ο Μανώλης τον αρπάζει τον πετάει στον τοίχο ενώ τον χτυπάει δυνατά στο στομάχι λέγοντας του...)
Μανώλης: ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ (θυμωμένος)😠;
(Ερχεται η διευθύντρια διότι άκουσε φωνές ενώ βλέπει την Σοφία με τον Μιχάλη χτυπημένους και έξαλλη ρωτάει τι έγινε... Ο Μανώλης της εξηγεί ενώ τους φωνάζει όλους πάνω στο γραφείο...! Τους φροντίζει τα τραύματα και λέει...)
Διευθύντρια: Μιχάλη αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος διότι παρενόχλησες σεξουαλικά μαθήτρια... Μανώλη 5 μέρες αποβολή διότι ξυλοκόπησες συμμαθητή σου... Σοφία μια μέρα αποβολή!
Μιχάλης: ΟΚ... (Ενώ έφυγε τσαντισμένος και κοίταξε στραβά την Σοφία)😤
Μανώλης:Οτι πείτε κυρία (ενώ χαμογέλασε)😜
Σοφία: Μάλιστα
(Εφυγαν απο το γραφείο....)

Μια ζωή μόνο μαζί σου❤Where stories live. Discover now