Το ξυπνητήρι χτυπάει 6:10... Η Σοφία βαριεστημένα το κλείνει και μετά απο 1 λεπτό χουζούρεμα σηκώνεται... Πάει στο μπάνιο να κάνει ένα γρήγορο ντούζ, να βουρτσίσει τα δόντια της, να πλύνει το πρόσωπο της με σαπούνι και έπειτα με το μπουρνούζι της πάει στο δωμάτιο... Ψάχνει τι θα φορέσει και αποφάσισε μια μαύρη ευρύχωρη adidas φόρμα που στο πλάι της δεξιάς μεριάς έχει χρυσές λορίδες... Φόρεσε μια κοντή μαύρη μπλούζα με το σήμα της Nike... Ενα ζευγάρι μαύρες κάλτσες με μαύρα Nike παπούτσια... Βάζει λίγη μάσκαρα, χτενίζει τα μαλλιά της και τα κάνει μια όμορφη κοτσίδα, φοράει ασπρόμαυρη ζακέτα καιιι ΕΤΟΙΜΗ... Η ώρα 7:10 και ξεκινάει να πηγαίνει στην στάση, φτάνει και περιμένει βαρετά ως τις 7:40 να έρθει το αστικό! Εφτασε και μέχρι να πάει σχολείο σκεφτόταν ΕΚΕΙΝΟΝ ακούγοντας μουσικούλα! Εφτασε και το κουδούνι χτύπησε για προσευχή... Μπήκαν στην τάξη για μαθηματικά...
Σοφία:Καλημέρα αγάπη μου (του κάνει μια αγκαλιά πριν μπούν μέσα)😘
Μάνος:Καλημέρα κοριτσάκι μου (ανταποδίδει στην αγκαλιά και μπαίνουν)❤
Καθηγήτρια:Παιδιά σας παρακαλώ ποιό κόσμια σχολείο... Δεν μας αφορά η σχέση σας😉
Μάνος:ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΘΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ! εσάς τι σας νοιάζει; (Λέει νευριασμένος)
Καθηγήτρια:ΕΞΩ ανεδέστατε νεαρέ... (Λέει έξαλλη)
Σοφία:Θα βγω και γω (λέει χαμογελαστή του πιάνει το χέρι και βγαίνουν... Ολα τα παιδιά επιφωνήματα τύπου:οοοοουυυ αλλά δεν δίνουν σημασία! Η μέρα παιρνάει βαρετά... Οταν σχολάνε ο Μάνος βρίσκει την Σοφία...
Μάνος:Μωρό μου θα σε πάω εγώ σπίτι! Να γνωρίσω την μητέρα σου... Θα πάμε με το αμάξι μου!
Σοφία:Οκ αγάπη μου πάμε...
(Φτάνουν μετά απο μισή ωρίτσα και μπαίνουν σπίτι)
Σοφία:Μαμά απο εδώ ο Μάνος που σε έλεγα... Είμαστε 3 μέρες μαζί (λέει ενθουσιασμένη)💞
Μάνος:Γειά σας χάρηκα για την γνωριμία (λέει ευχάριστα και κάνουν χειραψία)😘
Μαμά:Καθήστε παιδιά! Να φέρω κάτι;
Μάνος+Σοφία:Δεν χρειάζεται (γελάνε επειδή το είπαν ταυτόχρονα)😂
Μαμά:3 μέρες μαζί εε; ε λίγο διάστημα... (Λέει με σαρκαστικό ύφος)😏
Μάνος:Εγώ Κ. Ρούλα την κόρη σας σας την βλέπω σοβαρά (λέει με σοβαρό style)💍
Μαμά:Αγόρι μου 3 μέρες τα έχετε τι σοβαρά την βλέπεις; άντε να στε κάτι μήνες μαζί (λέει γελώντας)😅
Σοφία:Νιώθουμε σαν να γνωριζόμαστε χρόνια! Νιώθουμε αισθήματα ο ένας για τον άλλον και ας είμαστε μαζί 3 μέρες... Κολλήσαμε σαν 1 μαμά! ΕΡΩΤΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΜΑ! (λέει νευριασμένη)
Μαμά:ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΩΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; και συ νεαρέ μου πρέπει να πηγαίνεις... (Λέει έξαλλη ενώ του ανοίγει την πόρτα)
Μάνος:Γεια σας καλή συνέχεια (δίνει ένα φιλί στο μάγουλο την Σοφία και φεύγει θλιμμένα)
Σοφία:ΜΑΜΑ ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ; είμαι 18 χρόνον και σου απαγορεύω να φέρεσαι έτσι στο αγόρι μου! (Λεει με έντονη φωνή... Η μαμά της την χαστουκίζει)
Μαμά:ΣΚΑΣΕ! ότι σου λέω γω θα κάνεις ακούς; όσο μένεις εδώ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; (λέει ενώ κλαίω και τρέχω στο δωμάτιο μου... Ανοίγει το κινητό της και λέει με μύνημα τι έγινε στον Μάνο)
Μάνος:Μωρό μου ηρέμησε! Δεν θα το αφήσω να συνεχιστεί αυτό! (Λέει αποφασιστικά)
Σοφία:ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ!
Μάνος:Δώσε μου μόνο 2 μέρες διορία σε παρακαλώ! (Λέει φοβισμένος για την αγαπημένη του)
Σοφία:Οκπ ζωή ΜΟΥ (τονίζοντας το ΜΟΥ... Κλείνει το κινητό και πάει να διαβάσει... Μόλις τελειώνει μετά απο μια ώρα αφοσίωσεις την πέφτει κλαίγοντας για ύπνο ενώ σκέφτεται ΕΚΕΙΝΟΝ)
KAMU SEDANG MEMBACA
Μια ζωή μόνο μαζί σου❤
Cerita Pendek2 παιδιά... Η Σοφία και ο Μανώλης πάνε ίδια τάξη και είναι μαζί στο ίδιο τμήμα... Μέχρι πέρυσι δεν ταίριαζαν καθόλου... φέτος τι θα αλλάξει; θα ερωτευτούν; πέρυσι τι είχε γίνει;❤