Merhaba benim adım Yağmur.Ben İstanbul'un Beyoğlu ilçesinde yaşıyorum.Ve 14 yaşındayım 3 gün sonra bizim balomuz var bilirsiniz balolarda özellikle kızlar çok heyecanlanır ve telaşlanır bende öyleyim umarım balomda hem çok havalı hemde çok güzel görünebilirim.Zaten arkadaşım Gül ve Zeynep bana bu konuda çok yardımcı oluyorlar. Tabii bende onlara yardım edeceğim. Annem bu heyecanımın boşa olduğunu söyleyip duruyor ve bu da beni çok rahatsız ediyor. Zaten anneme gıcık oluyorum her işime karışıyor ve bazen ona bunu söyleyincede bana küsüyor ve en az 3 gün konuşmuyor tabii çocuk gibi olduğu için bende ona ''Annem canım annem annelerin en güzeli hadi beni affet birdaha yapmayacağıma söz veriyorum.''diyorum ve hemen beni affediyor :) Ona kıyamıyorum çünkü babam ben doğduktan 1 ay sonra trafik kazasında hayatını kaybetmiş ve annemin babamın akrabalarıyla arası bozuk olduğundan onlarla konuşmuyor.Doğal olarak kimsemiz yok bir tek annem ve teyzem var çünkü anneannem 4 yıl önce öldü ve biz yapayalnız kaldık o yüzden annemin kalbini kırmak onu üzmek istemiyorum.Zaten Zeynep ve Gül olmasaydı onları kardeşim gibi sevmeseydim tamamen yalnız kalacak ve kafayı yiyecektim kesin. Çünkü İstanbula taşınmadan önce bayağı kötüydüm yani kafayı yemek üzereydim anneannemin ölümü babamın yokluğu derken kendimi bir boşlukta gibi hissediyordum. O yüzden o dönemde birtek annem yanımdaydı ve bana gerçekten çok destek olmuştu.Hatta o dönemde evimiz ilaçtan geçilmez olmuştu.Neyse böyle şeylerden bahsetmek istemiyorum.Ama Zeynep ve Gül'ü iyiki tanımışım çünkü onlar çok iyi insanlar Zeynep'inde babası ölmüş.Yani ikimizde aynı kaderi paylaşıyoruz ama Zeynep babasının öldüğüne inanmıyor ve onun çok uzaklarda Zeynep'i beklediğini düşünüyor zavallı zeynep ona çok üzülüyorum o da antidepresan denilen ilaçlardan içiyor ama banada söylüyor içmemi çok rahatlatıyormuş ve herşeyi unutturuyormuş 1 kaç saatliğinede olsa. Ama ben asla ilaç içmem hele o geçirdiğim dönemden sonra..Zeynep'in annesi biraz değişik bir kadın açıkçası erkeklerle fazla ilgilenen bir kadın ama hiç Zeynep ona çekmemiş Zeynep erkeklerden nefret eden bir kız işte Zeynep tam babasının kızıymış demekki neyse Zeynep'ten bahsettim birazda Gül'den bahsedeyim Gülün Dünyalar tatlısı bir kız kardeşi var ama biraz ispiyoncu yani biz Gülle ne konuşursak hemen gidip bunu annesine yetiştiriyor.Ama onun annesi melek gibi bir kadın ve çok güzel yemek yapıyor özellikle böreklerine bayılıyorum.Zaten kendisi de pastaneci çok tatlı bir pastaneleri var orada çok değişik çikolata soslu kurabiyeler yapıyorlar Emel teyze (Gül'ün annesi)banada öğretti o kurabiyelerin nasıl yapıldığını ve bende gerçekten çok güzel yapıyorum.Annem elimin lezzetinin güzel olduğunu söylüyor ama yaparken etrafı biraz dağıttığım içinde fırça atmıyor değil.Neyse ya biz balo konusundan nasıl buraya geldik?3 gün sonra balom var ve ben çok güzel beyaz upuzun bir elbise aldım.Küçük beyaz bir bileklik ve yine beyaz hafif topuklu bir ayakkabı saçım çok kısa olduğundan küçük küçük bukleler hoş durur diye düşünüyorum o yüzdende o gün kuaföre gidip saçımı maşa yaptıracağım ha birde saçım için beyaz bir kurdale aldım onuda maşadan sonra saçımın arkasına taktıracağım ve çok güzel olacağım :) Birde küpeler minik kurdale şeklinde beyaz küpelerim var onlarıda taktımmı müthiş olurum. Neyse bu üç günde Zeynep ve Gül bizde kalıp benimle konuşacaklarmış acaba ne konuşacaklar? Neyse ben artık uyuyayım hadi iyi geceler..
Merhaba bu gün Zeyneple Gül bizde kaldı.Okadar çok eğlendikki anlatamam pijama partilerimi dersin en güzel pastayı kim yapacak yarışlarımı oo birsürü şey iyiki bizde kalmışlar çok mutluyum evet baloma son iki gün kaldı..Ben bu gün çok yoruldum kızların yataklarını yapıpm uyuyacağım iyi geceler..
Merhaba günlük bu gün Gül'ün annesi aradı ve Gül evine gitti.Biz Zeyneple beraber kaldık ve onunla dertleştik nede olsa onunla aynı kaderi paylaşıyoruz.Ama şimdi onun annesi de aradı ve artık gitmesi gerekiyormuş ben üzüldüm yalnız kalacağım için ama olsun ha unutmadan baloma son 1 gün yarın akşam balo :) Çok mutluyum neyse ben en iyisi uyuyayım ve yarın gözlerim mucuk mucuk olmasın hadi iyi geceler..
Merhaba günlük bu gün çok güzel geçti çünkü balom vardı.Ve bil bakalım ne oldu?Annemle yaz tatilinde Almanyaya gidiyoruz bu dönemi taktir ile geçirdiğim için annem bana böyle bir sürpriz yapmış hatta vize işlemlerini filan çok önceden yapmış ve uçak biletlerine kadar herşey hazır. Çok mutluyum bu arada balomda en güzel kız bendim ve herkesin gözü benim üzerimdeydi çok mutluyum.Yarın annemle birlikte uçacağız o yüzden oradayken sana yazamayacağım hoşçakal günlük ...