FARKLI BİR YAZ 1.BÖLÜM

48 4 0
                                    

Yaz tatilinin ilk sabahı uyanmak ne güzel bir duyguydu.Aslında bütün gün yazı yazıp dizi izlemek pek iç açıcı değildi ama başka yapıcak işimde yoktu.Gerçi arkadaşım falan olsaydı bu değişebilirdi ama yok işte olmasa da öyle pek sıkıldığım yoktu.Olsaydı iyi olurdu.Sonuçta kim istemezdi ki gerçek bir dost,bir arkadaş.Benim arkadaşım vardı yok diyemem aslında.Ama sanaldan olması işleri oldukça zorlaştırıyordu.Ona bir kere olsun sarılmak gerçekten güzel olurdu.Umarım bir gün mesafeleri aşıp görüşücez.Pek mümkün değil ama inanıyorum.Neyse işte he bu arada benim adım Güneş.Sanaldan olan arkadaşımın adıda Seray.Bu gün her zamanki gibi kahvaltımı yapıp dizi izlemeye başlıycam.Keşke kitaplardaki ve dizilerdeki kararakterlerle tanışabilseydik.Çok güzel olurdu.Sadece ordaki karakterler bana uygun.Seraydan başka kendime uygun birini daha tanımıyorum.Daha doğrusu bana katlanabilecek birini daha tanımıyorum.Neyse bu gün  kahvaltımı yaptıktan sonra tek başıma pastaneye gitmeyi düşünüyorum.Yeni hobiler edinmem lazım.Bu tatiliminde diğerleri gibi geçmesini pek istemiyorum.Farklı şeylerde katarsam daha iyi olabilir.Şuan da çok kötü değil ama hep aynı şeyler bazen sıkabiliyor.Bu yüzden yeni yerler keşfedip yeni hobiler ediniyim.Belki dışarı falan çıktıkça yeni bir arkadaş edinebilirim.

FARKLI BİR YAZ 1.BÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin