Kirli Geçmişim 1.Bölüm

143 4 1
  • İtfaf edildi Chris Deniz
                                    

Yıl ; 1876 Zion Krallığı adinda bir krallık vardir. Bu krallık bir isyana gitmektedir. Kral ve ailesi iyi insanlardır , ancak krallığı yönetemezler. Bunu fırsat bilen Heel ailesi isyanı başlatan kişilerdir. Isyanda bir çok insan ölmüştür Heel ailesi çıkarları için insanlar uğruna ölme zorlamış diyebiliriz. Ve sonunda krallığın başına Heel ailesi geçer. Ve çok iyi yonetirler çünkü gözleri açıktı. Bu arada gelelim ailenin bireylerine 3 genç cocuklari bulunmaktadır.

Austin Heel

Elena Heel

Joseph Heel

Ancak bu krallığa yaptigi yanına kalmayacaktir Heel ailesinin. Hous Krallığı ile savaş çıkar. Hous Krallığı , Zion Krallığına saldırı düzenlemiştir ve Zion Krallığı hazırsızlık yakalanmıştır. Sayısı az olan Zion Krallığı fazla dayanamamıştır. Heel ailesinin anne si ve babası Joseph , Austin ve Elena yı ormana göndermişlerdir. Hous Krallığı acımasızca anne ve baba yıda öldürmüştür.En büyük abi Austin küçük erkek kardeşi Joseph ve en küçük kız kardeş Elena ormanda nereye gittiklerini bilmesede dümdüz yürüyorlarmış. Birden Elena kaybolu vermiş. Joseph onu bir cadının kaçırdığını farketmiş.

Joseph : -Austin çabuk koş bir cadı Elena'yı kaçırıyor

Austin : -Geldim Joseph.

Cadının peşinden koşarlar fakat kurtadam ve vampir tarafından saldırıya uğramışlardır. Her ne kadar kaçmaya çalışsalarda kurtadam ve vampirler onlara saldırmış. Austin bir vampir tarafından boynundan ısırılmıştır sonradan Austin hemen vampiri itip Joseph in yanına koşmuştur. Kurt Adam da Joseph i ısırmıştır tam kurt adam Joseph'i öldürürken Austin kurt adamı itmiş ve Joseph'i kurtarmıştır.

Joseph : -Teşşekür ederim Austin

Austin : -Boşver teşekkürü koooşş

Baya bi koştuktan sonra Elena yı çıplak bi halde pis ve kanlar içinde bulmuşlardır. Elena lanetlenmişdir o artık bir cadıdır. Elena uyandığında oralara yakın bir köyden bazı kıyafetler alıp Elena'yı giyindirmişlerdir. Bir süre orda yaşadıktan sonra tekrar yola koyulmuşlardır. Sene 1876 dan ten 2012 ye kadar gelmiştir. Bir sürü macera yaşamış , Bir sürü insan öldürmüşlerdir.

*1.BÖLÜM SONU*

Yazarlar : Chris Deniz Ve Ben

Kirli GeçmişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin