Arkadaşlar Merhaba! bu benim ilk hikayem olacak.ve okuyucu sayısı birazcık artarsa eğer ikinci bölümü yayınlayacağım. Eğer hatalar varsa üzgünüm...kurgusu hazır gibi hikayenin. Yorumlarınızı esirgemeyin :))))
********
Yine aynı yerdeydim...Yetimhaneden çıktığım günden beri hergün sıkılmadan geldiğim yerde...
MEZARLIK...
annemi...babamı...3 yaşındaki minik erkek kardeşimi...
yetimhaneden çıktığım günden beri onları...ailemi ziyarete geliyorum.Sonuç mu?
19 yaşında üniversitenin ilk yılında Tıp okuyan bir genç kız...
8 yıl önceki bir trafik kazasında ailesini kaybetmiş üstüne üstlük bide ölmeyip 276 gün komada kalan ve en sonunda uygun nakil yapılabilmiş... yani en azından öyle anlatıyorlar.şimdi ise bu aptal dünyada yaptığı 2 şey var.
1-üniversteye gitmek
2-ailesinin mezarına hergün gidip ağlamak
evet! yaptıklarım ve ya yapabildiklerim bunlar işte. Ben buyum !
Neden tıp? diye soran milyonlarca kişi oldu!
"Ailene olanlardan sonra nasıl tıp okuyacaksın? "
"tıp okumamalısın"
"daha kötü olursun"
Bla Bla Bla.....
Bunları söyleyenler ise ailesiyle her sabah sıcacık kahvaltı yapıp ardından bütün aile hep beraber oturup eğlenen insanlar...
Ve sizce beni anlayabilirler mi ?
NO!!!
Benim yaşadıklarımı anlayabilirler mi ?
NO!!!
Sizce yaşadıklarım normal mi?
NO!!!
İşte bu yüzden kimseyi takmadım! takmayacağım da...
Fen Lisesini 1.likle bitirdim.
Üniverstesi ' de 1.likle bitireceğim.
şimdi bide siz merak ediyorsunuz.
"Bu psikopat kız o kadar şey yaşadıktan sonra nasıl olur da okuduğu okulu 1.likle bitirir?"
Çok soru soruyorsunuz ama anlatacağım!
Benim Ailem hastaneye getirildiğinde yaşıyordu! ama birden öyle bir şey oldu ki annem, babam, kardeşim öldü...VE BEN LANET KIZ yaşıyorum!!
Doktor
"sadece sana göre ilik bulundu "
"ailenizin durumu hastaneye geldiğinde zaten kötüydü"
"bir tek siz iyiydiniz bizde uygun iliği boşa değil de size harcadık"
Ve az önce de dediğim gibi
Bla Bla Bla!!!
kimi kandırıyorlar anlamadım! Ama ben ailemin sırrını TIP okuyarak öğreneceğim!
Ve o zaman kim olursa olsun onu bu dünyada yaşatmayacağım!
HA BU ARADA İSMİM MASAL...MASAL GÜN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROBLEMLİ
Teen FictionGeçmişin gölgesinde yaşayan bir kız... Dipsiz bir kuyuda çıkarılmayı beklemeyen kendini karanlık yaşamına kaptırmış bir erkeğin hikayesi... PROBLEMLİ ... @Tüm hakları saklıdır