İlk hikayeme başlıyorumm. Bu işte ilham perim Ecenin katkısı çok büyük.Ona burdan sevgiler saygılarr :D Tanıtım biraz uzun oldu galiba, artık bölüm gibi okusunuzz beğenilerinizi bekliyorum :D
MORTAL
TANITIM Kendimi dışarı attım. Soğuk havanın bünyeme bu kadar iyi geleceğini kim bilebilirdi? ‘’ Burası sana göre bir yer değil. Git başka yerde oyna ’’ imajı verse de denemeye değerdi. Başta sadece kafa dağıtmak belki de biraz içip unutmak istemiştim hadi ama ben de insanım biraz ufkumu geliştirmeye ihtiyacım vardı. Daha kapıdan giremeden ayaklarım geri geri gitmeye başlamış beni yarı yolda bırakmayı çoktan kafaya koymuşlardı. Bu kararı kapıdakilerin cüssesine bakarak almışlarsa pek de suçlu sayılmazlardı doğrusu. Havalı adımlarımla yürümeyi sürdürdüm. Bacaklarımın titremesini yok sayarsak tabi. Bir ceylan misali havayı kokladım ve tehlikeli olup olmadığını kontrol etmeye çalıştım. Tek sorun kapıda dikilen küçük ayıcıklardı. Eh, onlara bal verirsem beni içeri alırlardı değil mi? Tanrım. Neler saçmalıyordum böyle? Kafamı kaldırdım, adamlara seksi olduğunu düşündüğüm bakışlarımı fırlattım. Hadi ama bana kıyamadılar tabi ki! Dumanlı havayı içime çekerek gülümsedim. İçki, sigara ve 'seks' kokuyordu ve buna alışmam uzun sürmeyecekti. Tanıdık birilerini görebilme umuduyla etrafa göz gezdirdim. Bu sırada kıçını insanlara gösterme çabasına girmiş, yüzlerce okulu boyayabileceğim makyajıyla bar sandalyesinde oturan Bayan mükemmel sürtük Jess bana el salladı. Ondan hoşlanmazdım. Aslına bakarsak, insanları sevmiyordum. Bu yüzden cana yakın biri olduğum söylenemezdi. Eh, uzun süreli arkadaşlıklarımda olamamıştı haliyle. Kafamla Jess'e selam verdim ve onun yanına yerleştim. " Black Label, lütfen." Kol kaslarını incelemekten arta kalan zamanımda barmene seslendim. Tanrım, bu çocuk bir afet! Barmen içkimin içine birkaç tane buz atmak üzereydi ki sandalyeden fırlayıp koluna yapıştım. "Dur, bunu yapamazsın!" Jess dahil olmak üzere bardaki tüm bakışlar bana çevrilmişti. Bay süper kas tek kaşını kaldırarak konuştu: " Ne yapıyorsun?" "Hah. Bir de barmen olacak. Black Label buzsuz içilir adamım." Elindeki viski bardağını kavradım ve kafama diktim. Ağzımda birkaç kere çiğnedikten sonra sıvının genzimi yakmasına izin verdim. Ah, ardında bıraktığı aroma kesinlikle mükemmeldi! Ben içkimle aşk yaşarken oldukça erkeksi bir ses kulaklarıma doldu. "İçmeyi biliyorsan, bu geceki yarışmaya katılmalısın bebeğim." "Ah! Bana bebeğim mi dedi o!"