Nik pov
ona..rekla je naš NAŠ čopor znaci da me stvarno prihvatila, moje sve.
približio sam joj se i jace ju zagrlio, a onda smo krenili prema strancima na našem teritoriju
Kad smo došli do njih rekao sam oštrim zapovjednim glasom "Tko ste vi i šta radite na NAŠEM teritoriji?" i privukao Sky još bliže sebi koliko je to bilo moguće.
"Dobar dan ja sam Mark Belikov vođa čopora NYC ovo je moja buduća luna Nika te dio mog čopora, a tu smo zbog večerašnje utakmice. Igraš li mali?" rekao je gledajući u Sky kao da joj govori da ne smije pisnit o tome što se događalo u NY grr
"Pod broj jedan nisam mali što ti večeras mogu i dokazati, a pod broj dva ne gledaj u nju tako jer već sve znamo i ti tu ništa ne možeš. Jasno?"
ajde reci nešto samo reci pa će te kupit sa poda a znam i da se moj čopor slaže baš kao i beta jer čujem njihovo režanje iza sebe.
"U redu prijatelju u redu samo smo se malo šalili."
"Šalili vi ste se šalili nečiji život nije šala." Kakav gad " i ja ti nisam prijatelj!"
S tim riječima sam se krenio prema izlazu iz kantine ne mogu vjerovat ali više nemam apeteita. Znam kako su i ostali krenili zamnom pa sam se uputio prema vrtu koji se nalazi iza škole."Sky jesi oke?" Putao sam je zabrinuto kad smo sjeli jer znam koliko njihova pojava može utjecati na nju, ali isto tako znam da je ona jaka "Jesam. Ne mogu oni meni ništa imam tebe i čopor." Ove rijeci su mi to i dokazale skupa sa samouvjerenosti u njezinom glasu.
"A šta da vam kažem večeras je utakmica i ima da ih zdrobimo. Jasnoo?!!"
"JASNO!" Svi su jednoglasno odgovorili✒
Znam da nije puno ali uskoro ću napisat nesto vise i nesto bolje sorry što ste morali ovako dugo čekati i hvala vam svima sto ste strpljivi 🤗😘
YOU ARE READING
London pack
Werewolfšta budućnos donosi za curu, čiji su roditelji ubijeni i koja je poslana živjeti daleko od doma s bakom, kada se sa 17 godina vrati kući