İlk öpüşme

100 1 0
                                    

beklemedigim bi sabah beklemedigim bi çocuktan mesaj gelmişti çok şaşkındım hemen içimdeki ses şötle dedi ' onun sana ciddi ciddi mesaj atması için kafasına taş düşmesi gerekli ' neyse dedim mesajına cevap verdim sonra baya konustuk baya yakındı bana karşı bende rahatsız degildim bu durumdan ilk defa bu kadar yakın bulmuştum birini mutluluk kaynagım olmuştu birden bu anlattıgım kişide 1. sınıftan arkadaşım olan özgür hiç konuşmazdı benimle umursamazdı ama sonra ne oldu bilmiyorum neyse konuyu saptırmadan devam edelim. Sanki oda beni seviyomuş gibime geldi o kadar güzel gülüyodu ki onu görünce elim ayagım birbirine dolanıyodu ve bana ilk defa buluşalım dedi tabi bende bu fırsat kaçarmı hemen dedim tabi buluşuruz heycanla buluşucamız günü bekliyodum bi yandanda aile problemleri tabi hiç ugaşılmaz bunlarla hiç. Neyse beklemedigim bi anda bana bi soru sordu dediki seni öpebilirmiyim buluşunca ne dicemi bilemedim önce baya bi telefonun ekranına baktım sonra cevap vermicekmisin dedi nutkum tutulmuştu ben hiç kimseyle öpmemiştim ki ilkim olucaktı ama nasıl bişey olduğunu çok merak ediyodum öpüşme konusi açıldıgında bile heycanlanıyodum peki ben onu nasıl öpücektim. Ona öpüşmeyi bilmedimi söyledim ve oda bana dediki sen kendini bana bırak ve sonunda buluşma vakti gelmişti yanına gittim yavaş yavaş gülümseyerek baktı bana kalbim duracak gibi oldu sonra kolunu omzuma attı yürümeye başladım ben utançtan geberiyorum tabi utanma utanılcak bişey yok dedi belimde sarıldı sımsıkı kendine dogru çekti 18 yaşında bi kız daha ne isteyebilirdiki sıcacık dudaklarını yavaşça bana yaklaştırdı belimde sım sıkı tuttu dudaklarımı emmeye başladı yavaş yavaş o anki hissettiklerimi hiç hissetmemiştim içinden bi volkan patlıcak gibi oluyodu sonra sakinleşiyodu bi daha dakikalarca öpüştük durmadan sonra benim eve dönmem gerekti tam arka dönüp giderken kolumdan tutup dudaklarıma yapıştı boynumu felan öpmeye emmeye başladı sonra kendimi geri çekip hızlı adımlarla eve gittim ve hayatımda bir ilke imza atmış oldum ve bundan hiç pişman degilim ve hâlâ onu çok seviyorum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bal diye sevdim seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin