Ne çok sıcak ne de çok soğuk olan ancak insanların yazlık giyindiği bir günde,Halit T. sevgilisi Cemre Ç.'yi her zaman ki yerde bekliyordu.Kendisini tuvaletin önünde kadın çantasıyla bekliyormuş gibi hissetmese de hisleri buna yakın sayılabilirdi.Sevgilisini beklediği dershanenin önünde ki esnafla arkadaş olmuştu artık.Sonunda her zaman ki gibi sevgilisi geldi ama her zaman ki gibi boynuna sarılıp öpmedi onu.Halit'te pek sıcak sayılmazdı.İki yabancı gibi birbirleriyle konuşmadan yürüdüler.Yolun sonu metroya girmekle bitti.Metroda Cemre Ç. bizim oğlana sarılmak istedi ancak bizim ki olmaz insanlar var dedi.Cemre trene bindi,Halit ona bakarken ordan bir mal ''Benim hatunu mu kesiyon lan sen'' deyince kısa çaplı bir olay çıktı.Liseliler olaysız dağıldı.
Aradan bir hafta geçmişti ki Cemre o malum ayrılık konusunu açmıştı.Ayrılalım yürümüyor falan felan fiş mekan.Eğer sorun sende değil bende dese Halit ağzına kürekle vuracaktı ama demedi.Ona yakın şeyler söyledi ve susttu.Halit ise ;
-Siktir git ulan amına koduğum.Seni kim benim kadar sevdi lan şerefsiz köpek,sana herşeyimi verdim lan ben şerefini siktiğim.Siktir git lan seninle işim bile olmaz.Siktir git amına koyayım siktir git.Sevmiyorum lan seni sen sevilmekten ne anlarsın Allah'sız.
diyemedi ve sadece bir tek dileğim var mutlu ol yeter diyebildi.Bu lafla birlikte klişenin amına koymuş oldu ama daha önemlisi Cemre de cinsel temasta bulunmadan bizim oğlanın amına koydu.
Tabi bizim oğlan bu ayrılıkta sonra ne yaptı ;
Alemlere aktı.Barlara gitti,içti,sıçtı,eğlendi,kadınlarla sevişti,para yedi,dans etti,Cemre'yi hatırlamadı bile keyfine baktı.
Tabi ki böyle olmadı.Rakı içti,damardan şarkılar dinledi,kafasını duvarlara vurdu.200 gram beyni vardı onu da akıttı yavşak herif.Ayakları leş gibi kokuyor zaten pislik herifin tekidir.Bizim oğlan bu aşk acısını unutamadı anlayacağınız.Ama bu 8 ayın bir girişi bir gelişmesi bir de sonucu var tabi.Sonucu az çok okudunuz ama gelin isterseniz bu siktiri boktan aşk hikayesinin başından başlayalım diyeceğim ama zaten boktan boşverin gitsin