Mesajul : Viața ei în mâinile lui

53 2 0
                                    

Anna : Hai, nu mai minți. Marry, vino la director!
Michael : Anna, sper că nu faci asta!
Anna : Oh, ba da.
M-am dus împreună cu Marry la director, unde i-am arătat totul.
Director : Îmi pare rău domnișoară, nu avem destule dovezi.
Anna : Dar domnule, va rog ! A încercat să ne violeze și pe mine și pe Anna.
Director : Nu am ce face, mergeți la cursuri va rog.
Anna : Dar, domnule director !
Director : O zi bună.
Am plecat total dezamăgită din biroul directorului.Am plecat acasă mai repede, din nou.Ajunsă acasă, am parcat mașina. Imi era foame, așa că pe drum , am comandat o pizza și două porții de paste.Logic că nehalita de mine și-a mai luat și un tiramisu mare.M-am pus la laptop sa lucrez, iar "liniștea" mi-a fost întreruptă de Alexander.
★★★★
Alexander : Hei Anna, ce faci?
Anna : Oh, hei! Lucram, tu?
Alexander : Mă plictiseam, și mă gândeam că poate...ne vedem?
Anna : Oh, doamne ! De când așteptam să spui asta !
Alexander : Pai ne vedem la localul cu pizza de peste drum de cinema?
Anna : Da, desigur.
Alexander : Ok, mă duc să cumpăr un ursuleț de pluș, un buchet de flori și o cutie cu bomboane de ciocolată.
Anna : Nu trebuie, măi!
Alexander : Ba da ! Pentru cea mai specială fata din lume, logic că trebuie
Anna : Nu mai spune că sunt specială!
Alexander : Pentru mine, ești.
Anna : Hai că ne vedem acolo.Mă aștepți afară, am un Nissan Juke roșu, știi asta, nu?
Alexander : Logic ! Hai, te pup!
Anna : Și eu...(cred)
★★★★
Nu știți cât de bine m-am simțit când Alexander mi-a spus că ne putem vedea. Acum, sa merg la șifonier. Dar... cu ce sa mă îmbrac? Cu o fustă? Nee, o să par tocilară... Cu pantaloni de trening? Nee, nu-mi plac.
Până la urmă am găsit o pereche de blugi negri și o bluză cu glugă panda.Eram aproape de parcarea localului cu pizza, dar era prea multa lume, așa că nu l-am văzut.Intr-o fracțiune de secundă, am simțit o bubuitura.Cineva intrase în mine.Alexander a observat, a fugit repede către mine, însă nu știa ce să facă : să sune la ambulanță sau să mă ducă cu mașina lui? Daca mă ducea cu mașina lui erau riscuri sa mă trezesc și să îl văd, daca suna la ambulanță poate venea prea târziu...

MesajulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum