SEÇİM

72 6 0
                                    

Sokağa inip taksi beklemeye başladım. Anlaşılan gelmicek gibi duruyor. Otobüse binmek daha iyi bi fikir diyerek durağa yürümeye basladım.Biraz beklesemde sonunda otobüs geldi.Kafenin önüne geldiğimde Ayaz ı gördüm. Yanına gidip ters bi bakış attım.

- abi inanmıyorum sana demek burdaydın.

- uyandın mı sen ya daha uyursun sanmıştım .

- neden uyandırmadın ?

- gelmeni istemediğim için olabilir mi ?

- nasıl ya

- otur hadi milet bize bakıyor.

- çok kötüsün cidden

Tam o arada yanımıza orta yaşlı uzun boylu hafif kır saçlı bi adam geldi ayaz öküzlüğünü göstererek

- ne bakmıştınız hayırdırrr

Adam oldukça sakin bir şekilde

- siz ayaz ve azra olmalısınız. Ben ihsan altan. İzin verirseniz oturim cocuklar.

- tabi ki buyrun dedim mahcup bi sekilde.

Ah ayaz ah . Aferin sana . Ama ikimizde şaşırdık tabi . Nerden bilebilirdik karşımıza genç birinin çıkacağını şahsen ben yaşlı birini bekliyordum yane. Ben bir kahve söyledim diğerleride çay. Masada sesizlik hakimdi. Konuşsammı acaba diye düşündüm ama nasıl başlıyacağımı cidden bilmiyorum. En iyisi susmak. Sessizliği dedem olduğunu söyleyen adam bozdu.

- Evet gençlerim. Mektuptada yazdığım gibi sizin dedenizim. Annenizle 19 yıldır küstük.O yüzden beni tanımadınız hiç. Ama ben sizi hep takip ettim ve artık bilmeniz gerektiğini düşündüm,

Ayaz lafa atılarak.

- sizi cenazede görmüştüm.Tek bilmek istediğim bunca zaman sonra neden tanışmak istediniz ?

- çünkü sizi yanıma almak istiyorum.

                                                                ***

Kafeden ayrılıp eve geldiğimiz Ayaz da bende öylece oturup düşünmeye başladık. Gerçekten çok ani gerçekleşiyor hersey. Koskoca Altan holdingin sahibi iİsan altan ın dedemiz olduğunu öğreniyoruz. Ve şimdide bizi yanına almak istiyor. Aslında bizim için iyi fikir çünkü gerçekten maddi anlamda zor durumda sayılırız elimizdeki para daha ne kadar idare eder bilmiyorum. Hem yeni bi şehirde yeni bi başlangıç için iyi olabilr . Ama sadece benim verebileceğim bi karar değil Ayazın fikride önemli . Daha fazla düşünmeyip herşeyi oluruna bırakıyorum .

Bugün gerçekten karmakarışık bi gün oldu en iyisi birseyler yeyip sonrada uyumalıyım. Mutfağa geçip dolaptaki makarnayı çıkarıp yemeye başlıyorum.Bu ne ya önceden kalan sey nasıl olur zaten midem alt üst oldu :oo en iyisi uyumak.

***

Gürültülü bi müzik sesiyle uyanıyorum. İnanmıyorum Ayaz ya yapılır mı bu sabah sabah . Odasına girdiğimde beyefendi uzanmış telefonla uğraşıyordu.

'Titanların gücü adınaaaaaaaaaaaaa' diye böğürdüm ve üzerine zıplayıp yumruklarımı ayaza sallamaya başladım. Tabi boş dururmu hemen ellerimi tutup beni gıdıklamaya başladı. yaaaa kahretsin tikim olduğunu biliyo . Ellerinden kurtulduğum gibi dil cıkarıp kendimi dışarı attım.

Mutfağa geçip kahvaltılık birseyler hazırladım. Bugün sanırım biraz alışverişe çıksam iyi olacak. Hem evde bişe kalmamış hemde bayadır üstüme bişeler almıyorum. Ayaza desem hayatta benle gelmez çünkü alışverişten nefret eder. Sanırım yalnız kaldım. Yada arda yı aramalıyım. O kesin beninle ilgilenir. Arda yı arayıp işi olup olmadığını soruyorum. Seviyorum bu çocuğu ya saçmalama deyip geleceğini söyledi. İşte bu süper. Gitmeden önce duşa giriyorum. Hazıllanıp aşağı indiğimde arda yı kapıda bekliyor buluyorum.

Sıkıca sarılıyorum ona .

- çok özledimmmmmmm .

-bende küçük cadım benimmmm. 

-arda ben küçük değilim.

-öylesin 

Koluna bi tane yumruk geçiriyorum gülerek yürümeye başlıyoruz. Cidden Arda benim tek dostum. şanslıyım sanırım. 

Caddeye geldiğimizde Avm ye girip bi şeler atıştırıyoruz. Sonrada nerdeyse tek tek tüm mağazalara girip kıyafet deniyorum. Ardada fikir veriyor. Hiç sıkılmadığına eminim. Hayır yani kız arkadasım olsa bu kadar ilgilenmezdi. Onu seviyorum . Bi kaç bişeler aldıktan sonra oturuyoruz. 

-Arda iyi ki varsın cidden çok güzel bi gündü.

-Sende öyle kuzum benim sık sık tekrarlıyalım bunu .

-Aslında sana anlatmam gereken bişeler var.Ama burda olmaz .

-Gel bize gidelim. Hem bişeler atıştırrız.

-Süperrrrrrrr :D 

Kolkola girip gülerek çıkıyoruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEKLENİLMEDİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin