Κεφάλαιο 1ο

129 23 1
                                    

Να ξέρετε η αφήγηση της Βαλέριας θα είναι τα πλάγια γράμματα.

Βαλέρια:Κορίτσια,σας έφερα τα φαγητά απο το κυλικείο.Λοιπόν θα πάμε για ψώνια σήμερα;

Ναι ξέρω τι σκέφτεστε.Αυτή λοιπόν ήμουν εγώ.Έκανα ό,τι αγγαρεία μου έλεγαν για να έχω φίλες.Ναι αυτές τις φίλες,don't judge me,ήμουν πολύ ηλίθια τότε.Και ναι,συμβαίνουν αυτά στο λύκειο,δυστηχώς.

Φαίδρα:Ναι γλυκιά μου.Θα έχω πολλά ψώνια και χρειαζομαι μια φίλη για να με βοηθήσει.

Σάντρα:Αχ κοίτα τον Σταύρο πως με κοιτάζει.Κόλλησε μαζί μου μετά απο αυτό που έγινε χθες.

Βαλέρια:Τι έγινε χθες;

Σάντρα:Τίποτα καλέ.

Και ναι,δεν μου έλεγαν τα πάντα.Με είχαν απλώς για γλάστρα.Κανονικά σε μια παρέα δεν υπάρχουν κοινά μυστικά συνήθως;Ε μόνο σε εμένα δεν έλεγαν τα περισσότερα.Μόνο καμιά φορά ή για να νιώσω μειονεκτικά ή για να κάνω την ψυχολόγο.Η Μαρίνα είναι κάπως πιο καλή μαζί μου και νοιαζόταν κάπως,αλλά και αυτή είχε κάποια συμφέροντα.

Μαρίνα:Εγώ πάω στο μάθημα.Βαλέρια έρχεσε μαζί μου;

Βαλέρια:Ναι φυσικά.

Μαρίνα:Λοιπόν,πώς πάει με το crush σου τον Μάνο;

Βαλέρια:Πώς να πηγαίνει;Αφού με γράφει μόνιμα δεν το ξέρεις;

Μαρίνα:Απλά σε θεωρεί δεδομένη επειδή ξέρει ότι τον γουστάρεις.Ξέρεις,πρέπει να τον ξεχάσεις.

Βαλέρια:Ναι βρε πώς δεν το σκέφτηκα;

Μαρίνα:Καλά εγώ δεν μπορώ για ψώνια μετά το σχολείο.Αλλά θα πάμε άλλη φορά,οκ;

Βαλέρια:Οκ.

Και τώρα θα δούμε την αγαπητή Φαίδρα με τον γκόμενό της να συζητάνε.Δηλαδή όχι ακριβώς γκόμενος,κάτι σαν friends with benefits,με όλα τα benefits αν  καταλαβαίνεται τι εννοώ 😏.

Φαίδρα:έχω μάθημα.

Κώστας:Απο πότε σε νοιάζει;

Φαίδρα:Πρέπει να αρχίσω να προσέχω λίγο τις απουσίες μου ξέρεις.Η Βαλέρια μου τις μετράει για να προσέχω να μη μείνω και έχω ακόμα μόνο 23 να κάνω.Δε με παίρνει.

From trash to class#WATTYS2019BC#JAWBC18 #wa2018#WCCWhere stories live. Discover now