Sākums!

77 15 9
                                    

  Sveiki! Šādi sākas mans blogs un esmu ļoti laimīga, jo beidzot nolēmu saņemties un sākt rakstīt. Jā, es jau ļoti sen sapņoju par sava bloga sākšanu, tomēr tie bija tikai sapņi. Protams, tikai līdz šodienai.

  Negribu, nevaru, pārāk vēls, es gribu gulēt, šodien bija grūta diena, nav iedvesmas... Kāds no šiem piemēriem vienmēr kalpoja man par aizbildinājumu, lai nedarītu to, ko vēlos. Tomēr esmu saņēmusies, pārvarējusi slinkumu un apsēdusies rakstīt.

  Dažreiz šķiet, ka mana dzīve sastāv tikai no grāmatām, filmām, seriāliem, mūzikas un tējas. Manuprāt, lasīšana ir svēta lieta, bet daudzi gan tā nedomā. Vai kāds uzskata tāpat?

  Es sapņoju uzrakstīt savu stāstu, kuru publicēšu šajā profilā. Šo es rakstu tāpēc, lai pievērstos stāstam un blogam nopietnāk. Lai mani mocītu sirdsapziņas pārmetumi, ja pēkšņi pazudīšu bez vēsts. Pārāk daudz esmu slinkojusi un tas ir jāmaina. Pienācis laiks rakstīt, iedvesmoties un lepoties par katru blogā uzrakstīto vārdu.

  Šķiet, ka šī gada septembrī visi skolotāji nolēma mani iedvesmot. Vislabāk tas sanāca krievu valodas skolotājai un direktorei. Tāpēc esmu viņām pateicīga un vēl joprojām mēdzu atsaukt atmiņā viņu vārdus.

  Es vēlos, lai arī tu pārvarētu slinkumu un sāktu īstenot savus mērķus. Vai tev tāds ir? Padomā... Varbūt tev tāpat kā man gribas rakstīt? Vai arī dziedāt? Zīmēt? Varbūt vēlies sākt sportot? Spēlēt uz klavierēm vai cita instrumenta? Iemācīties kādu valodu? Lai ko tu vēlētos, es tev varu ieteikt tikai vienu. Tas izklausīsies banāli, bet pateicoties šim ieteikumam, ir uzrakstīts mans bloga sākums. Vienkārši sāc darīt un viss izdosies!

Ceru uz saprati :)
*Mēness ābeces raksta beigas*

Mēness ābece/BlogsWhere stories live. Discover now