oo0oo

64 6 0
                                    

°ωнιтє-кυии ιѕ α уσυиg мαи ωнσ ιѕ тнє нυмαи ємвσ∂ιмєит σf тнє ѕнα∂є, ωнιтє. нє'ѕ α gєиєяαℓℓу ףυιєт ιи∂ινι∂υαℓ αи∂ ∂σєѕи'т тαℓк тσ ρєσρℓє υиℓєѕѕ тнєу вяιиg нιм ιитσ тнє ςσиνєяѕαтισи fιяѕт, σя ιf нє fιи∂ѕ ѕσмєтнιиg gєиυιиєℓу ιитєяєѕтιиg, αи∂ σя αииσуιиg. нє ςσмєѕ σff αѕ υиємσтισиαℓ, мαкιиg ιт ∂ιffιςυℓт fσя ρєσρℓє αяσυи∂ нιм тσ киσω нσω нє ιѕ fєєℓιиg, тнαт αи∂ нιѕ ℓαςк σf єאָρяєѕѕισи тєи∂ѕ тσ ρυт ρєσρℓє σff.

° ωнιтє-кυии ανσι∂ѕ ςσиfℓιςт вєςαυѕє нє ∂σєѕи'т ѕєє тнє ρσιит ιи єиgαgιиg ιи ѕσмєтнιиg ρσιитℓєѕѕ. ιf нє ςσмєѕ ιи ςσитαςт ωιтн тнσѕє ωнσ αяє ιи α нєαтє∂ αяgυмєит нє ωιℓℓ кєєρ нιѕ ∂ιѕтαиςє, вυт ιf тнєяє ιѕ αи αяgυмєит σνєя ѕσмєтнιиg ѕмαℓℓ αи∂ ρєтту нє ωιℓℓ єитєя αи∂ тαкє ςαяє σf тнιиgѕ нιмѕєℓf.

° ιи αℓℓ σf нιѕ ραѕт яєℓαтισиѕнιρѕ єνєяу ℓαѕт σиє σf тнєм єи∂є∂ ιи нєαятвяєαк fσя нιм. ∂αтιиg вσтн fємαℓєѕ αи∂ мαℓєѕ, нє тєи∂ѕ тσ fαℓℓ fσя тнσѕє ωнσ ωιℓℓ σиℓу нυят нιм ιи тнє єи∂, ιт иєνєя fαιℓѕ тσ нαρρєи αи∂ ∂υє тσ тнιѕ fαςт нє ѕтσρρє∂ ∂αтιиg. нє ∂σєѕи'т ωαит тσ gσ тняσυgн тнє нєαятвяєαк αgαιи. єνєи тнσυgн нє ιѕи'т ℓσσкιиg fσя α яєℓαтισиѕнιρ яιgнт αт тнιѕ мσмєит, нє ιѕ ѕтιℓℓ σρєи тσ мєєтιиg ρσѕѕιвℓє fυтυяє ρσтєитιαℓ ραятиєяѕ.

° ωнιтє-кυии'ѕ ι∂єαℓ ραятиєя ιѕ ѕσмєσиє ωнσ нє ςαи ςσмρℓєтєℓу тяυѕт αи∂ ςσυит σи. ѕσмєσиє ωнσ ιѕи'т αfяαι∂ тσ тєℓℓ нιм ωнєи нє'ѕ ιи тнє ωяσиg, ѕσмєσиє ωнσ ιѕ αвℓє тσ нαи∂ℓє нιѕ ℓαςк σf ємσтισи ѕнσωи, ѕσмєσиє ωнσ ιѕ ωιℓℓιиg єиσυgн тσ נυѕт ѕιт αт нιѕ ρℓαςє αи∂ нαиg συт тнєяє ιиѕтєα∂ σf gσιиg συт αи∂ ∂σιиg тнιиgѕ. ѕσмєσиє ωнσ ιѕ αвℓє тσ вαℓαиςє нιм συт ωєℓℓ, ωнσ ςαи нєℓρ вяιиg нιм συт σf нιѕ ѕнєℓℓ мσяє αи∂ ωнσ ιѕ ωιℓℓιиg тσ нєℓρ нιм σи нιѕ ∂αуѕ ωнєи нιѕ ∂єρяєѕѕισи gєтѕ вα∂. вαѕιςαℓℓу ѕσмєσиє ωнσ αςςєρтѕ нιм αи∂ ℓσνєѕ нιм fσя нιѕ fℓαωѕ αи∂ αℓℓ.

°~ ᵇ'º~°

ⁿᵃᵐᵉ : ʷʰ'ᵗᵉ-ᵏᵘⁿⁿ
ᵃᵍᵉ : 24
ᵍᵉⁿᵈᵉʳ : ᵐᵃˡᵉ
ˢᵉˣᵘᵃˡ'ᵗʸ : ᵇ'ˢᵉˣᵘᵃˡ
ᵇ'ʳᵗʰᵈᵃʸ : fᵉᵇʳᵘᵃʳʸ 5th

COLORLESS - w h i t e - k u n n Where stories live. Discover now