17 yaşında bir kız düşünün. Öksüz ve yetim. Fakat çevresinde oldukça sevilen popüler. İşte o benim. Ashley Clark. Annem ve babamı 14 yaşımda trafik kazasında kaybettim. kimsem olmamasına rağmen hiç de fena bir hayat yaşıyor değilim. ama bazen onların yokluğunu hissetmiyor da değilim.
17 yaşında bir kıza göre fazla hareketli ve tuhaf bir hayatım var. bir dans grubum var. halim vaktim de yerinde. ve lanet bir iddia sonucu Styles Holding iş başvurusunda bulundum. ve kahretsin ki beni kabul ettiler. şimdi 2 ay boyunca orada ayak işlerine bak dur! -.-
***
Anna: Ashley bu akşam bara geliyorsun değil mi güzelim?
Ashley: bak Anna daha önce de söyledim. öyle yerlerden hoşlanmıyorum. kendime hakim olamayıp içiyorum. sonrasını da biliyorsun zaten!
"bak bişey olmayacak sana söz veriyorum"
"lanet olsun! geliyorum."
"işte bu!! saat 11 de her zamanki yerde"
"tamam."
ohh! çok güzel. bi bar işi eksikti. bi dakika saat kaç? 9.30 mu? olamaz.. olamaz! nasıl yetişicem ben. ve ne giyinicem?? hiç kıyafetim yok! (klasik kız)
-saat 11.30 / bar-
Ash: selam millet!
"bir an gelmiceksin sandık Ash."
"ben gelicem dediysem gelirim canım. .. ee kim bana bişeyler alıyor?"
"ben giderim Ash."
"bir tanesin Robert"
Anna: "ee nasıl gidiyor aşk işleri?"
"şaka mısın sen? ne aşkı? ben burada iddia için deliriyorum zaten! kimseden emir almayı sevmem biliyorsun."
"hadi amaa.. alışıcaksın zamanla. biliyorum"
"mıy mıy mıyy.."
Robert: Ethan benimle gelsene sen. işim var. hem de kızları rahat bırak."
Ethan: uuu birileri çok düşünceli yine :D
"kapa çeneni ve gel"
***
"Ash biz gidiyoruz"
"tamam gençlerr :D bende giderim birazdan. bilirsiniz artık iş kadını oldum" hahahah
"iyice manyadı bu. hadi gidelim."
"çok dağıtma Ash!"
"tamam gençleeerrr"
Off ne kadar içtim ben.. başım çatlıyor resmen. amaan biraz daha içiyim giderim sonra. nolcak sanki. alt tarafı "birazcık" alkol yani.
o çocuk niye bana bakıp duruyor öyle. bişey mi var? salak herif! neyse bi yanına gidiyim de derdi neymiş soralım. maksat iletişim zaten :P
"sen neye bakıp duruyorsun öyle?"
"niye bakamaz mıyım bebeğim?"
"bakamaz-- tabi bakabilirsin canım. güzel kızım sonuçta"
"hem de ne güzel.. sen benle gelsene. biraz daha sakin yerlere gidelim."
"wooow! ilanı aşk. kabul."
*** -sabah- ***
Ahh lanet alarm seni!! Allah kahretsin.. işe gidiceemm." dememle yastığa kafamı gömmem bir oldu. fakat hemen geri kalktım. çünkü biraz farklı hissediyordum. sanki.. çıplak gibi! aman tanrım! naptım ben böyle? dünkü o çocuk.. lanet olsun. ama bişey olmamış herhalde.. Tanrımm..
hadi Ashley kalk artık! işe ilk günden geç kalıcaksın. ee ne giycem ki ben? işte ne giyilir? çok mu resmi olmam lazım acaba? oof! neyse siyah mini etek ve beyaz sıfır kol gömlek. işte bu kadar.
X: sen Ashley Clarke olmalısın.
"evet benim."
"Harry Styles'ın sekreterliğini yapıcaksın"
"peki."
"ha bu arada Harry biraz çapkındır. ona uyma"
"uyarınız için teşekkürler."
***
Harry: "sen!"
"efendim?"
"sen dün bardaki kızsın. altıma girmek için can atan :D "
"sanırım beni birisiyle karıştırdınız efendim.."
"sensin eminim"
şimdi mahvoldun Ashley. Tanrım.. bir kere benim yanımda olsan okmaz mı? ben 2 ay bu adamın yüzüne nasıl bakıcam? 2 AY. 2 A Y ? olamaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE WAY OR ANOTHER.!
FanfictionAşık olduğun insandan ne kadar uzağa gidebilirsin ki? Hele ki o senin peşinde bir sapık gibiyken.. Harry Styles ♥ Ashley Clark Arkadaşlar hikayeye yeni başladım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :*