Πληροφορίες

495 25 3
                                    

   Καλώς ήρθατε στο προφίλ μου. Ονομάζομαι Αριάδνη, βρίσκομαι στο wattpad από τις απαρχές της ανθρώπινης ύπαρξης. 

   Όσοι ρίξουν μια ματιά στο προφίλ μου, θα διαπιστώσουν πως έχω 800 ιστορίες. Προφανώς, αυτό δημιουργεί ένα χάος - δύσκολα βρίσκει κανείς τι θέλει να διαβάσει. Οπότε, καλώς ήρθατε στον εύχρηστο οδηγό πληροφοριών για το προφίλ darkside_cookies. Δεν ξέρετε ποια ιστορία να διαβάσετε; Αρχίσατε να διαβάζεται κάποια ιστορία μου και δεν ξέρετε αν θα συνεχιστεί; Διαβάσατε κάτι δικό μου και ψάχνετε παρόμοιο; Εδώ, θα δοθούν όλες οι απαντήσεις. 

  Μερικές διευκρινήσεις για τα σύμβολα. Δίπλα στο όνομα κάθε ιστορίας θα υπάρχουν μερικά σύμβολα ή λέξεις, αυτά είναι:

[✔️] Ολοκληρωμένη 

[...] Ανεβαίνουν κεφάλαια 

[✖️] Δεν θα ολοκληρωθεί 

[Ε] Βρίσκεται υπό διαδικασία editing 

[H] On Hiatus - Έχω σκοπό να την ολοκληρώσω κάποια στιγμή 

[LGBT] Περιέχει lgbt+ χαρακτήρες 

[M] Έχει περιεχόμενο για ενηλίκους 

   Δίπλα σε κάθε ιστορία, θα αναγράφεται και: ο αριθμός κεφαλαίων, η χρονιά που δημοσιεύτηκε.

   Αν υπάρχει αυτό το σύμβολο [!] σημαίνει πως υπάρχουν μερικά trigger warnings που μπορεί να κάνουν την ιστορία ακατάλληλη για ορισμένο κοινό. Αυτά θα αναφέρονται. (αν έχετε διαβάσει την ιστορία και πιστεύετε πως έχω ξεχάσει κάτι, γράψτε το σε ένα σχόλιο) 

Υποσημείωση: δίπλα σε ορισμένες ιστορίες θα βρείτε τα σύμβολα + 30DCC, +30DOC, πρόκειται για δυο challenge που είχα γράψει κάποτε (30 Day Christmas Challenge, 30 Day OTP Challenge) σημαίνει πως υπάρχει και κεφάλαιο αυτών των ιστοριών σε κάποιο από τα δυο challenge

   Το πρώτο μέρος είναι οι Original Works μου ενώ το δεύτερο είναι Fanfiction. Οι Original Works είναι χωρισμένες ανά κατηγορία, ενώ τα fanfiction ανά fandom. 

Οδηγός Προφίλ: darkside_cookiesWhere stories live. Discover now