1.

363 20 1
                                    

Zdravím všechny fanoušky Glee, ale hlavně Klaina. Jelikoš ví, že na Wattpad není moc (já jsem ještě žádnou nenašla) Klain povídek v češtině, tak jsem se jich rozhodla několik přeložit. Tak doufám, že se budou líbit. V originále to napsala graciepoo13.  Je to můj první překlad, tak mě hned prosím neukamenujte :D

(Je to navazující část Valentýnského dne z epizody "Heart". Blaine pozval Kurta po svém návratu operaci očí.)

Kurt


"Jsem opravdu rád, že jsi zpátky. Tak moc jsi mi chyběl !"

"Já vím, taky si mi moc chyběl. Byl jsem tak nadšený, že tě dnes večer překvapím!" Odpověděl Blain s drzým úsměvem. Blaine chytl Kurtovu ruku a společně se vydali do Breadstix. Blaine se zachoval jako džentlmen a otevřel Kurtovi dveře.

"Aww, děkuju Blainey."

"Vítej Kurtsie!"

Blaine věděl, že Kurt nenávidí tuto přezdívku. Blaine mu ji dal, tak se snažil mu ji dávat často, ale Kurtovi se nelíbila.

"Blaine, už jsme to probírali. Prosím, říkej mi jen Kurt nebo zlato nebo baby nebo něco roztomilého jako toto!"

"Já vím, já vím, ale Kurtsie je taky roztomilé." mrkl na něj Blaline. Blaine nastartoval a zamířil k jeho domu. Poté, co sjeli z příjezdové cesty, Blaine vystoupil a otevřel Kurtovi. Popadl Kurtovu ruku a vyšli společně s propletenými prsty.

"Tak, co chceš dělat zlato?"

"Tvůj dům Blaine, ale myslím, že mazlení zní zábavně."  Vyšli nahoru do Blainovi ložnice a skočili so jeho postele.

"Žádné podrazy Hummele!"

Řekl Blaine, jakmile Kurta svalil do peřin. Přitulili se k sobě, Blaine obmotal svoje paže kolem přítelova pasu a Kurt měkce hladil jeho tvář.

Strávili další dvě hodiny mazlením a šeptáním sladkých a romantyckých věcí tomu druhému (a možná si ukradli pár polibků.)

Tak tahle je první. Já vím je taková krátka a nechci říct, že divná to ne. Jen je taková zvláštní, ale já to jenom překládám a autorka se určitě snažila ;) Tak, jestli chcete další, tak aspoň 5 votes! :D (já vím jsem zlá :) )

Vaše Bublina ;)

Jednorázovky...KlaineKde žijí příběhy. Začni objevovat