Začne po celem pokoji zvonit ten blbý budík... Tak ho vypnu a jdu do koupený se namalovat... A pak do pokoje obléknout...
Pak jsem si vzala kabelku do ní dala mobil a peněženku a klíče... A šla dolů za rodiči a pozdravil jsem je "dobré ráno" oni mě taky pozdravily a mamka mi podala moje oblíbené palačinky ví že je miluju...
T=ell odlidam dneska v 18:00 a tak v 16:00 musíme být už na letišty tak pojedeme nějak ve 3 aby sme všechno stíhalo ano?
E=ano tati já po škole půjdu na chvil ize sabi do kavárnu na rozlučku... Bude mi to táty chybět 😭 😭..
M=neboj zlato.. 💗 A David tě dneska chodí do skoly ano??
E=ano mami.. Tak já jdu pa
M/T, =ahoj zlatíčko
Tak jsem šla před dům tam na mě už čekal bráška.. Tak jsem si sedla do auta jeli sme... Celou cestu sme si povídali a řekl mi že jak přijdu domů má pro mě překvapení..Přišla se do třídí a všechni spolužáci na mě "ell budeš nám chybět... Bude to jen 14 dní ale prostě... 💗 Nikdy jsi nikam nejela vždy jsi tu pro nás byla budeš na chybět" a rozebrali se ke mně já se rozbrecela... Pak jsem řekla "já tě zábiju sabino" ona se začala smat... Pak jsem udělala třídni foto a dala si to na tapetu miluju tyto lidi.. Budou mi chybět... 💗.. Pak přišel do třídí učitel a začal rozdávat vyzo... Já jsem byla někde u konce a pak řekl moje jméno Elsa mendes... Tak ell máš krásné vysvědčení máš tam jen 2 dvojky ale to si Příšt rok spravís.... Já jsem jen kivla pak zacalo zvonit a my sme šli domů.... Ale já šla ještě se sabi do té kavárny... Bylo sme tam dvě hodiny pak jsem musela domu bylo 13:00..tam sme se rozloučili.. A já šla..
Přišla jsem domů rodiče byli v kuchyni a já šla do pokoje... Přišel za mnou bráška a řekl mi.. "tak milá sestřičkou budeš ji chybět tych 14 dní ty hádky a tak... Tak rád ymas odemne něco na památku" já jsem to rozbalila... A byla tam kryt na mohly kde sme byli já a on když jsem byli malí mě tam bylo 6 a mu 9 sme tam roztomilí zák jsem ho objala a řekla mu "moc děkuju brasko "... A on řekl "sestra musím už jít jedu ještě pryč tak si to tam uži... A vrat se mi." . A dál mi pusu na čelo a já jsem ho pevné objala... A řekla jsem mu "neboj vrátím se ty big bro" a oba sme se zasmáli.. A on odešel já jsem si ten kryt hned dala na mobil... A Zapla kufr a šla dolů... A ho dala ke dveřím... Šla jsem se najíst bylo 2 a taťka řekl za hodinu jedem tak si pohni... Já jen kivla... A běžela jsem do pokoje..
Tam si připravila věci v kterých poletím a šla do koupelny se osprchovat.. A šla jsem do pokoje oblict
Pak jsem si vzala vak do něj dala sluchátka.. Mobil, peněženku, a klíče,, a pas... A šla dolů po schodech bylo 14:43a rodiče seděli v obivaku jak sem přišla tak si stouply a řekli "mužem" já jsem jen kivla... Šli sme do auta.. Já s mámkou sme si sedli a taťka mi dál do auta kufr :)..
Přijeli sme k letišty a bylo 15:53 tak sme vylezli.. Taťka mi vzal kufr a šli sme... Já sem si stoupla a taťka mi řekl "tak se měj dcero moje nikde nám ne ztrát miluju tě... Pa uži si to dám" já jsem ho objala a řekla jsem" neboj se tati.. Taky tě miluju pa"... A mamka mi řekla "zlatíčko moje milování... Budeš mi chybět strašně moc... Každý den mi volej... Jasný.... Nikdy za tich 13 let co tě máme jsi nikam nejela bez nás... Mám strach o tebe.. Ale bude i tebe postaráno uži si to dám" dala mi pusu na čelo a objala mě pevné já sem ji taky objala a řekla jsem ji "neboj mami budu vám volat každý den taky mu budete chybět pa" a šla jsem si pro letenku jak mi ji dali tak jsem rodičům zamávala a mamka začala brečet já taky.... A šla jsem se odbavit.... Tak mě odbavili bez problémů.. A šla jsem hledat nějakou volnou sedačku... Musím ti ještě být hodinu achjo.... Koukala jsem na lidi a vedle mě si sedla paní a řekla mi "mám pak letité slečno??" A usmála se na mě.. Já jsem ji řekla "do New Yorku kam ví??" já taky tak si to tam užijte " já jsem se usmála...
Pak jsem si šla koupit něco k snědku mám hlad... Koupila jsem si croasan.. Mňam 😋 .. Pak už začali pouštět do letadla.... Tak jsem šla seděla jsem u okinka v zádu... Nidk vedle mě neseděl tak pohoda.... A jak sme vzletli tak jsem si dala sluchátka a poslouchala jsem Písničky... A usnula jsem... Cesta trvá 8 hodin achjo....
Pohled shawna
Ráno se zbudi... Do háje dneska přijede ségra... Tak jsem si zabalil nějaký věci k rodičům.... A šel do kuchyně už tam byli kluci a tak jsem je pozdravil... "čau boys" oni mě taky na zpatek pozdravily... Já jsem si vzal z lednice jogurt a sedl si a stával jsem ho jist.. Pak si vedle mě sedle CAM a začal mluvit...
C=tak co bro jak se těšíš na ségru??
S=Hele strašně moc ale na jednu stranu se bojím...
C=čeho shawne ??
S=jak na mě zareaguje když jsem slavní zpěvák a tak..
M=neboj se shawne určitě tě bude mit ráda jaký jsi..
S=diky Matthe.. Mám vás rád kluci ale už musím... Musím ještě do obchodu ji koupit něco hezkého na uvítání... Tak se mějte zatím cauko...Tak jsem se šel prevliknout..... A vzal věci a šel do auta jel jsem do obchodu tak jsem koupil velkou kytici růží pro ségru... Musím ji nějak přivítat ne??.. Pak jsem jel už za rodičma oni byli v práci... Tak jsem to nějak uklidil a šel do pokoje co mám u nich... Byl večer a rodiče přišly a řekli mi..
M=shawne Elsa přiletí v 23:00 tak jestli to tak můžeš jít spat... Uvidíš ji ráno. za hodku jeden pro ni...
S=dobrý mámko já počkám na little ségru... Jsem zvědavěj na ni.
T=oki tak jo..
Po hodině rodiče odjeli pro ni já jsem šel do obivaku koukat na film než přijedou...