Všichni se na něj dívali,pár lidí si i špitalo,házeli po něm nenávistné pohledy,jako kdyby jim zavraždil matku. Jen si povzdechl a šel hledat ředitelnu.
,,Ty jsi Jimin?" otočil se za hlasem a viděl velice krásného chlapce,který byl o něco vyšší než on sám. Když se tak rozhližel, tak vlastně tady byli všichni až moc podezřele krásný. ,,Jo to jsem já" zamumlal a nepatrně se usmál ,,Jsem Taehyung,ale říkej mi Tae, mám tě tu provést, teda jestli budeš chtít" ukázal je krásný obdélníkový úsměv. ,,To by bylo fajn"..
Tae byl milý, hodný a hezký kluk. Jiminovi ukázal, kde co je. Škola byla velice prostorná a všechno se mu zdálo veliké, ale pro Jiminieho byla moc depresivní. Žádné veselé barvy. Vše bylo hozené do bílo šedé, až na skříňky, ty byly tmavě modré.
Taehyung ho se vším obeznámil, i poznal Taeho přítele. Jimin byl nejdříve překvapený, že někdo jako Tae je homosexuál. Tipoval ho spíše na lamače dívčích srdcí,ale jak posoudil, tak Hoseok bude fajn kluk,který vypadá jak sluníčko.
Tae mu ještě ukázal, kde má skříňku a odvedl do ředitelny.
____
,,Nenávidím ho" zavrčel Hobi u oběda a díval se někam ke dveřím. Kluci chtěli aby si Jimin k nim na oběd sedl, aby nemusel sedět sám a hlavně ho chtěli poznat. ,,kdo je to?" zeptal se Jimin,když se koukl tam, kam se díval Hoseok. Zaregistroval tam asi stejně starého chlapce, už odpohledu prostě namyšlený blbeček. Krásně namyšlený blbeček.
Jimin z něj nemohl odtrhnout oči,hlavně když se na něj podíval. Drželi oční kontakt.,,Nedívej se na něj" zamumlal Tae a drkl do něj. ,,Kdo je to?" zeptal se znovu Jimin.
,,Jeon Jungkook" zavrčel Hoseok ,,Můj bývalý" dodal Taehyung.
ČTEŠ
Sunset✨||p.jm&j.jk
Fanfiction,,Víš co miluji víc než západy slunce?" ,,Hm? Copak?" "Tebe.." Varování:|homosexualita|sexuální scénky|13+|