Merhabaa 🙋
Nasılsınız? İyisinizdir inşallah 😅 Şimdi konuya nereden gireyim bilemedim.
Kitabın adından da anlaşılacağı üzere kitap kapağı tasarımları yapıyorum. Yapacağım inşallah. Bence direk konuya geçelim.
Kitap kapağı tasarımlarınızı yapabilmem için sizden birkaç bilgi isteyeceğim. (Bu arada kapakta hiçbir şekilde benim yaptığıma dair kullanıcı adım, sembolüm falan olmayacak) sizden istediklerimi 'tek bir yorumda' belietmenizi isteyeceğim. O zaman istediklerimi sıralayayım
🌼Kitap ismi
🌼Yazar ismi
🌼Kitabınızın ufak bir yazı halinde konusu
🌼Dark/light
🌼 Kapağı nasıl istediğinizin ufak bir yazı halinde özeti
🌼kapakta olmasını istediğiniz varsa ufak yazı, cümle
Kapaklarda oyuncuyu temsil eden ünlüleri kullanma taraftarı değilim. Ancak çok çok isterseniz yapmayı deneyebilirim. Çünkü hem sıradan hem de gösterişli kapaklar benim fikrimce daha çok dikkat çekiyorlar.
Yorumlarınızı attıkan sonra yorumlarınıza cevap vereceğim ve cevabımın üzerinden fazla zaman geçmeden sizin için en uygun kapağı tasarlayarak size ulaştıracağım :)
Bu arada sadece kitap kapağı yapmayı düşünmüyorum. Kitabınızdan alıntılarıları ve sizden istediğim birkaç bir şeyi bana söylerseniz multimedyanız için şahane postlar tasarlamayı düşünüyorum. Onun için bir sondaki bölüme bakmanız yeterli :)
O zaman siz sadece istediklerinizi yazın ve en elimden gelenin en iyisini yaparak kitaplarınız için kapaklar tasarlayayım.
Bu arada olur da kapağı beğenmezseniz rahatça söyleyebilirsiniz. En baştan yeni bir kapak tasarlamak benim için sorun olmayacaktır.
Görüşmek umuduyla 🌼