Era vineri. Loren impreuna cu familia sa pleaca la niste rude destul de departe. Si nu merge la scoala.
Ii spuse Nataliei ca va lipsi tot week-and-ul. Incearca sa-l sune pe Teo dar îi intra casuta:
"Buna sunt Teo si acum nu pot vorbi lasa un mesaj!"
L: Hey Teo! Sunt eu,Loren, vreau sa spun ca voi pleca cu familia la niste rude si voi lipsi tot week-and-ul. Pa! Te iubesc!Seara dupa ce a ajuns la destinatie, Loren incearca sa-l sune pe Teo dar baiatul are telefonul inchis.
Week-end-ul trece repede fara evenimente importante.
Luni Loren se intoarce acasa.
Pe drum spre scoala se intalneste cu Natalia.
N: Hey Buna !
L: Buna! Si ce sa intamplat in lipsa mea ?
Natalia ezita la inceput dar apoi spune:
Trebuie sa iti spun ceva Loren...
L: Ce ? Spune m-ai facut curiosa! spune Loren chicotiind.
N:Pai ... L-am vazut pe Teo in parc cu Evie foarte aproape de parca s-au sarutat...
L: Ce ? Cum ? Nu e posibi! Poate ti sa parut, sau poate l-ai confundat, sau poate îi intrase ceva in ochi... Nu ?
N: Poate... Spuse Natalia cu jumatate de gura vazand-o pe Loren atat de confuza si speriata.Loren intra la curs. In pauza se duse sa vorbeasca cu Teo, care a chiulit de la prima ora.
L: Natalia te-a vazut cu Evie, e adevarat?Hey dragilor ! Stiu ca, cartea nu se ridica la nivelul aseptarilor si ca nu este foarte reusita.
Si da, cartea inca nu este editata si contine greseli de scriere.
Astept parerile si sugestiile voastre!❤
❤Pupici cu Sclipici❤
CITEȘTI
❤Opusele se atrag❤
Teen FictionLoren avea o viata perfecta pana cand sa apara baiatul nou,Teo, care-i va da lumea peste cap... ❤ Va reusi iubirea dintre Loren si Teo sa treaca peste toate obstacolele pe care le vor intalni ? ❤