Coaie , nu ştiu cum a fost la voi , dar primele şapte săptămâni au fost blanao. Nu vă gândiți la băutură şi manele , şi femei de şapte stele, never.
A fost blană pentru că atunci mă formam, plm , creier , inimă.
Pnm , hai să vă bag o lecție super biologistă ( eu vorbesc dăncileşte)
În primul trimestrul al sarcinii vorbim despre embrion și procesul de evoluție se numește embriogeneză. În această etapă embrionul e foarte vulnerabil, etapa fiind cea în care celula ou se transformă într-un pui de om cu toate organele formate și funcționale, în mediul intrauterin.În prima lună de sarcină din etapele dezvoltării fătului se formează inima, creierul, măduva spinării, iar mușchi și oasele sunt în plin proces de formare. Apar mugurii organelor interne, fiecare așezat exact acolo unde este locul lui. În a șasea săptămână de sarcină se formează protuberanțele din care se vor “construi” ochii, mugurii membrelor, iar la ecografie bătăile inimii viitorului tău copil se aud, pentru că inima puiului de om este activă. Trebuie spus că perioada de embriogeneză durează din ziua a 17-a până în a 56 zi de sarcină.
În săptămâna a șaptea de sarcină cresc mugurii membrelor, se dezvoltă intens inima, apar formațiunile din care se vor dezvolta plămânii, intestinele, apendicele, creierul crește, măduva spinării se alungește și apar primele impulsuri nervoase, apar nările, gura și se formează globii oculari. Tot în această săptămână apar pleoapele și mugurii urechilor, degetele de la mâini și picioare.
Acum hai să vă povestesc ce am făcut eu .
Bă având în vedere că atunci mă dezvoltam , nu ştiu prea multe , dar cred că era frumos , dacă ştiam eu ce mă aşteaptă , nu mă dezvoltam nici moartă. Pffffoai , ce profesori , ce teme , ce teste / teze , câte nopți în care plâng după crush ,( sall struțostârcule , love you!) , câte certuri cu părinții , cu prietenii, câte nopți pierdute din cauza serialelor , a cărților super retarde de pe wattpad, ai de plm ... ( pl. pe care nu o am pt că sunt fată) Mdea. A fost fain.
Hai ceaw!