Revin dupa mai bine de 3 ani.....povestea asta n-am spus-o multor persoane si incerc sa ma leg cumva de ceea ce am scris acum 3 ani.Rose era superba si incepusem sa o plac foarte mult,insa au aparut probleme.Mona era verisoara ei si aveau o prietena comuna foarte buna,Kanya,cu care inainte cu mult timp se intamplase sa flirtez dar fara nimic serios.Am spus asta pentru ca sunt un amator al scrisului si trebuie sa fiu inteles.Acum sunt anul IV la facultate,alte povesti,dar nu inainte sa o termin pe aceasta,una care mi a marcat destul de mult dezvoltarea mentala luand in calcul subiectele de film,o poveste care ar putea fi subiect de film.Rose era fata pe care mi-o doream,sa se retina lucrul asta.Mona,iubita lui Axel era in liceu cu mine si ma apropiasem foarte mult de ea,ca prieteni,stateam de vorba si petreceam timp impreuna pentru ca de la ea din liceu ma cunostea doar pe mine din afara colectivului,Axel,Rose si fetele fiind la celalalt liceu din oras.Nu stiu cum sau de ce,probabil ca pe baza personalitatii mele si prieteniei de care dadeam dovada,Mona se apropia din ce in ce mai mult de mine.Vedeam asta dar nu puteam face nimic sa o opresc pentru ca in urma unor certuri de cuplu cu Axel nu avea pe umarul cui "sa planga" ci doar pe al meu.Simteam cum ceva ce nu era normal avea sa se intample si cum ma departam tot mai mult de incercarea mea morbida de a o cuceri pe Rose.Nu am sa mint,incepeam sa simt si eu ceva pentru Mona,aveam o conexiune si imi creea adrenalina dar in acelasi timp eram lovit de sentimentul de vinovatie ca mi as rani prietenul si ma abtineam de la a trece de pragul de prietenie.Mona n-a fost atat de puternica si dupa ceva timp in care amandoi taceam si ne minteam comportandu-ne ca doi prieteni buni mi-a marturisit ca s-a indragostit de mine si ca se va desparti de Axel.Eu cred ca am reactionat bine cand am renuntat la dorintele mele datorita eticii mele de prieten si i am spus ca trebuie sa treaca peste asta si sa fie in continuare cu Axel,i-am explicat ca asta s-ar putea sa fie doar o mica dorinta peste care va trece si va fi in continuare cu el,moment in care mi-a spus ca pun in balanta mai sus valoric vorbind prietenia mea cu Axel decat ceea ce stim amandoi ca imi doresc,dar mi a ascultat dorinta si mi a spus ca va incerca sa treaca peste si sa ne comportam normal in continuare......Ce bine ar fi fost daca totul era asa simplu...