#1

10 1 1
                                    

+  özür dilerim patronum !!! Bir daha geç kalmam . Siz bilirsiniz . Gıcık yaa . Neyse ablacım bende gidiyorum akşam ben sana geliyin sıkıldım annemle aynı evde kalmaktan .

- tm ablam gel hatta birkaç gün kal ben annemi arar söylerim  sen nerdesin şimdi ? Ben seni geliyim alayım arabayla .

+ balsın sen bal ben şimdi dershaneden çıkıyom .

- tm sen orada bekle ben şimdi bir köpeği muane edip geliyorum .

+tm çabuk ol donuyorum .

Ablam veterinerdi ben ise lise sonlu üniversite sınavına hazırlanan Eda Yıldız . Annem ile babam ayrı değil ama ayrı yerdeler . Şöyle yani babam inşaata  Istanbul'a gidiyor . Biz Bursa'dayız . Ablam veteriner olduğu için evi veterinere yakındı ben ise annemle tek başımıza kalıyorduk .

Ben geceleri ne kadar korksamda alışmak zorundaydım .bir iki gü ablamda kalıcam . Bu arada ablam evli değil o da tek başına kalıyor . Telefonuma bakıyordum dona dona derken ablam gelmiş korna basıyordu .

Hemen yanına bindim . Ve konuşmaya başladık .

-ne yaptı  abla anneme söyledin mi ?   

+ söyledim de  biraz atarlandı başka zamanda onlan ben benim evimde kalıcakmış . Ama sen olmadan diyor .

- ne abla ne  diyon sen ya ben gamzeliaşkem  varken korkuyom o yokken nasıl korkmam ölürüm heralde .

Gamzeliaşkem anneme diyordum . Gamzesi vardı ve tek aşkem oydu benim . Ablamın evine geldik . Tam merdivenden çıkarken o da ney oğlum !!!!!!!

              bölüm
                        sonu

DELİ ODUNUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin