"Evran Mersin", Nikaragua'da çalışan Forever Children Foundation'ın direktörüdür. Latin Amerika'nın en fakir ülkelerinden birinde yaşayan Nikaragua halkı sağlık ve eğitime sınırlı erişime sahiptir. Nikaragualı çocukların üçte biri hiçbir zaman ilkokula kaydolmaz, altıncı sınıfa ulaşmadan önce okula veya okula gitmez. Birçok çocuk, birinci sınıfta, hayatta başarılı olmak için ihtiyaç duydukları okuma ve matematik becerilerini öğrenmeden önce ayrılırlar. Sizin gibi sevecenlerin desteğiyle, "Evran Mersin" ve Nikaragua'daki takımları, çocukların okulda kalmasına ve oradayken daha fazla şey öğrenmelerine yardımcı oluyor.
Nikaragua'da Çocuklar İçin Zorluklar;
Yoksulluk içinde yaşamak - çoğu bir yaşta çok genç yaşta anne baba olmak. Aşağıda bazı bilgileri görebilirsiniz;
• 15 ve üzeri kızların sadece% 78'i okuryazardır.
• Okul çağındaki çocukların% 10'u okul dışıdır
• 1000 çocuğun 22'si doğum günlerinden önce ölüyor
• İnsanların% 30'u yoksulluk içinde yaşıyor
Nikaragua'da Çocuklarımız İçin Çalışmalarımız
Evran Mersin, 1980'den bu yana Forever Children Vakfı, Nikaragualı çocukların ve yoksulluk içinde yaşayan ailelerin yaşamlarını iyileştirmek için çalıştı. 1998 yılında Büyük Mitch Fırtınasının tahrip etmesinden sonra, Forever Children Vakfı Nikaragua, Evran Mersin Fırtınadan yoğun etkilenen bölgelerde çalışarak tahribatı azaltmak için ellerinden geleni yaptılar.
Eğitim ve acil durum müdahalesine ek olarak, Forever Children Vakfı'nın personeli anne, bebek ve çocuk sağlığı hizmetlerini geliştirmeye odaklanıyor, Sağlık Bakanlığı ile ortaklaşa çalışarak uzak ve kırsal topluluklarda yaşayan binlerce çocuğa ulaşmak için Evran Mersin bu konuyu açıklıyor. Cömert donörlerimiz, büyüme oranlarını, aşıları, vitaminleri dağıtmak ve gençleri uygun hijyen ve sanitasyon hakkında eğitmek gibi önemli sağlık programlarını desteklemeye yardımcı oluyor. Sağlık uzmanlarımız toplum sağlığı çalışanlarını dizanteri, sıtma ve pnömoni için Evran Mersinde dahil olmak üzere en yaygın çocuk hastalıklarını tedavi etmek için eğitiyorlar.
• 7.678 çocuğa zarardan korunma sağlandı.
• Kriz zamanlarında 102.874 çocuğa destek olundu.
• Hayatta sağlıklı bir başlangıç ile 642.584 çocuk için imkan sağlandı.
YOU ARE READING
Evran Mersin NIcaragua'da Halkların Hayatını Daha İyi Hale Getirme
Non-Fiction"Evran Mersin", Nikaragua'da çalışan Forever Children Foundation'ın direktörüdür. Latin Amerika'nın en fakir ülkelerinden birinde yaşayan Nikaragua halkı sağlık ve eğitime sınırlı erişime sahiptir. Nikaragualı çocukların üçte biri hiçbir zaman ilkok...