İnceputul

86 3 0
                                    

A fost candva,intr-un orasel mic o familie cu doi copii,ei fiind orfani de mama.

Mama lor murise intr-un mod misterios in aproprierea casei lor,iar medicii nici pana astazi nu au putut descoperi cauza decesului.

İn fine,sa revenim asupra copiilor.Cel mai mare dintre copii era o fetita pe nume Megan de opt ani,care era harnica,ascultatiare,frumoasa si desteapta.Megan avea parul roscat,era pistruiata cu fata alba ca laptele si cu ochii ca cerul la rasarit.Ei ii placea sa aiba grija de fratele ei mai mic pe nume Kevin.

Despre Kevin putem spune ca era un baietel de patru ani caruia ii placea aventura si era curajos,dar totodata el intra in conflict mai tot timpul cu vecina lor Helga.

İar tatal lor pe nume Jake sau supranumit de copii Papa avea grija de ei tot timpul.

Dar sa revenim asupra personajului Helga.Ea ramasese vaduva de foarte multi ani,ea se certa cu oamenii,mai ales cu copii vecinilor,care zice ea "sunt nerespectosi cu vecinii cei invarsta",nu avea copii,iar casa ei parca era scoasa din filmele horror.

Multi dintre vecini neputanand sa o suporte au fost nevoiti sa plece din oras,dar pentru ca familia Rilisone formata din:Papa,Megan si Kevin nu aveau o situatie financiara favorabila au fost nevoiti sa ramana.

Povestea cu final tragicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum